30 Nisan 2022 Cumartesi

YARIN GÜNLERDEN TARSUS İDMAN YURDU!..

Rahmetli Ali abimle başladı futbol sevgim. Bilmem kaç kez gittim çocukluğumdan bu günlere Tarsus Şehir Stadyumu'na bu sevgiyle?..

Hiçbir karşılık beklemeden gönlümün zenginliğini ve sonsuz sevgimi ortaya koyarak Tarsus İdman Yurdu Spor Kulübü'nün yanında oldum, olacağım. Kimi zaman sivil toplumcu olarak, kimi zaman sade bir taraftar olarak, kimi zaman da basın olarak Tarsus İdman Yurdu maçlarındaki yerimi aldım. Her şeyi gören, işiten, hisseden ve kaydeden Mevlâ'mızın bilmesi kâfidir düsturuyla hareket ederek yaptığım iyilikleri hep denize attım. Yaşadığım kente ve Tarsus İdman Yurdu Spor Kulübü'ne karşı sorumluluklarımın farkındalığı ile yaşadım. İşte bu farkındalıkla 01 Mayıs 2022 Pazar günü(yarın), saat 15.00'de, Tarsus Şehir Stadyumu’nda oynanacak olan Zonguldak Kömürspor maçı için bilet aldım. Tüm yanlış anlaşılmalardan Mevlâ'mıza sığınarak bilmenizi isterim ki; benimkisi bir gösteriş değil sadece örnek bir duruş sergileyerek Tarsus İdman Yurdu Spor Kulübü'ne karşı sorumluluklarımızı hatırlatmaktır. 

Bu duygularla Tarsus Protokolü'nü, Tarsus Halkı'nı, Tarsus'ta faaliyet gösteren kurum ve kuruluşları Tarsus İdman Yurdu Spor Kulübü'ne destek olmaya davet ediyorum. Her günümüz sarı-lacivert olsun.

🤗🟡🔵🌹

Emine KUREN

https://eminekurengulname.com/

http://gullnamee.blogspot.com.tr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder