7 Nisan 2022 Perşembe

'AYNURCA'DA GÜL NAME'Yİ HASBİHAL ETMEK GÜZELDİ

Tarsus'ta basın alanında yaptığı çalışmalarla bilinen 'Aynurca' programının yapımcısı ve sunucusu Aynur Sevinç'in Medya Mensupları Derneği(MEDYAD)'nin Basın Merkezi'nden yaptığı canlı yayın konuğu oldum.

Aynur Sevinç ile 'Aynurca'da Gül Name Emine Kuren'i hasbihal etmek güzeldi. Kaleme aldığım yazılarımı okuyarak ve beni araştırarak hazırladığı sorular karşısında kimi zaman duygulandım, kimi zaman tebessüm ettim. Canlı yayınları özlediğimi fark ettim.

Bir dönem alanında eğitim aldığım radyo programı ile başlayan Gül Name'nin doğuşu olan, yürek kalemimle yazdığım ve hayatımın dönüm noktalarını oluşturan mektupları ilk kez bir canlı yayında dile getirdim. Rahmetli eşimin lise yıllarımızda bir ödev için birkaç kez okuluna gittiğim zaman dilimlerinde ve Tarsus sokaklarında farklı zamanlarda gördüğü anlarda bana karşı oluşan hislerini yazdığı ancak yaşadığı korku ile veremeden yırtıp attığı mektup. Mevlâ'mızın yıllar sonra görücu usulü ile bizi bir araya getirip evlilik kurumu ile yollarımızı kesiştirdikten sonra rahmetli eşimin itiraf ettiği, yıllar önce veremeden yırtıp attığı mektubu yıllar sonra yeniden yazarak sarı bir zarf içinde bana verdiği mektup. Eşim vefat ettikten sonra içinde bulunduğum durumu anlattığım ve tüm mağdur kadınların sesi olmak için Eski Diyanet İşleri Başkanı Ali Bardakoğlu'na yazdığım mektup. Çocukluğumdan bu günlere hayatımda hep mektup oldu. Bu mektuplarla kimi zaman babama bir isteğimi azr ettim, kimi zaman okuma yazma bilmeyen bir komşumuz adına bir askere selam gönderdim. Bazen üzüntümü satır satır yazdığım mektubu Tarsus Şelalesi'ne yırtıp attım, bazen mutluluğumu yazıp gökyüzüne savurdum. 'Name' farsça mektup demek. 'Gül' bana Peygamber Efendimiz'i hatırlattığı için en sevdiğim çiçek. 'Gül Name' duygularımı gül olup satırlara taşıyan sevgi dolu bir yürek.

'Gül Name' olarak beni 'Aynurca' programında konuk eden Tarsus'un incisi Aynur Sevinç'e, Medya Mensupları Derneği(MEDYAD)'nin kapılarını böyle güzel bir programa açan Dernek Başkanı Gazeteci-Muhabir Okan Çalışkan'a ve Yönetim Kurulu Üyeleri'ne, 'Aynurca' programının çekimlerini yapan Tarsus'un emektar basın mensubu Gazeteci-Yazar Yakup Boncuk'a, 'Aynurca' programını izleyerek destek veren herkese teşekkürlerimi sunuyorum.

Emine KUREN 

https://eminekurengulname.com/

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder