30 Mayıs 2019 Perşembe

KADRAJIMDAKİ MELEK

24 yıllık sivil toplumculuk hayatımda ve 16 yıllık basın çalışmalarımda gönlüme, kadrajıma, objektifime dokunan en nadide bir melektir Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu...

Her insanın kendi mizacı ve karekteri vardır. Ailemin en küçük çocuğu olmamdan mıdır bilmiyorum, emirvakili sözleri sevmiyorum. Sevgi ve iltifat sözcüklerini seviyorum. Duygularıma ilham olacak anlar yaşamayınca sözlerimi yürek kalemimden yazıya dökemiyorum. Tarsus Melekleri, büyük bir sevgiyle duygularıma dokununca, onların yaptığı tüm çalışmaları yürek kalemimle yazıya döktüm. Birçok proje ve çalışmada yer aldım, onlarca haber yaptım. Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu ile yaptığımız tüm projeleri, çalışmaları ve bu projelerin, çalışmaların haberlerini diğerlerinden ayıran en belirgin özelliği evrensel sevgi dilidir.

Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu yaptığı projelerle ve çalışmalarla her kesimden insanın sevgisini kazandı. Alzheimer hastalığı ve alzheimer hastaları ile mücadele eden Tarsus halkının gönlüne dokunup, bir nebzede olsa hasta ve hasta yakınlarının içerisinde bulunduğu sorunları anlayarak çözüm üretti. 'İmece Mutfak' ile insanları yöresel lezzetlerle buluştururken yardımlaşma ve dayanışma ruhunu harekete geçirdi. 'Eğitim Seminerleri' ile zihinlerdeki tüm sorulara yanıt buldu. 'Güzellik Günleri' ile kişisel bakımını yapmakta zorlanan yaşlılarımızın yaşamına ahenk kazandırdı. 'Kitap Okuma' etkinliği ile yaşlıların hayat sayfalarını bir bir araladı. 'Müzik ve Şiir' dinletileri ile insanların yaşamına huzur kazandırdı. 'Müzik Korosu' ve 'El Sanatları Kursu' ile müziğin, sanatın ve el işinin alzheimer hastalığını iyileştirme gücüne vurgu yaptı. 'Psikoterapi Günleri' ile insanları rahatlattı. Özel gün ve gecelerde düzenlediği etkinliklerle insanların yaşamına renk kattı. Topluma faydalı projelerle, çalışmalarla, kurslarla, eğitimlerle kısaca hayatı adımlarken rehber olacak tüm basamakları insanlığa sundu.

Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu'nun basın sözcüsü olmaktan onur ve mutluluk duyuyorum.

Kaleme aldığım çalışmaların haberlerinin duyumu konusunda bizlerden desteğini esirgemeyen gazeteci arkadaşlarım Tolunay Duman, Yakup Boncuk, Fırat Maktay ve Bülent Çimen'e teşekkürlerimi sunuyorum.

                    Emine KUREN
     Alzheimer Derneği Tarsus Grubu
                    Basın Sözcüsü

https://gullnamee.blogspot.com/2019/05/kadrajimdaki-melek.html

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder