2 Mayıs 2019 Perşembe

İMKB ŞEHİT UMUT SAMİ ŞENSOY ANADOLU LİSESİ MEZUNİYET TÖRENİ GERÇEKLEŞTİ


İMKB Şehit Umut Sami Şensoy Anadolu Lisesi'nin yıl sonu mezuniyet töreni May Life Plaza'da gerçekleşti.
Törene İMKB Umut Sami Şensoy Anadolu Lisesi Müdürü Osman Kaçan, okul idaresi, öğretmenleri, öğrencileri ve velileri ile birlikte çok sayıda davetli katıldı.
2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı yıl sonu mezuniyet töreni öğrencilere mezuniyet belgelerinin verilmesi ile birlikte saygı duruşu ve ardından İstiklâl Marşı'nın okunmasıyla başladı.
Törende açılış konuşmasını yapan İMKB Şehit Umut Sami Şensoy Anadolu Lisesi Müdürü Osman Kaçan; saygıdeğer velilerimiz, sizlerden emanet olarak aldığımız değerli evlatlarınızı; idarecilerim, öğretmenlerim ve tüm çalışma arkadaşlarım ile birlikte özgüveni yüksek, ne istediğini bilen, hedefleri için cesaretle hareket eden bilgili, görgülü, ülkesini ve insanları seven bireyler olarak sizlere tekrar takdim etmekten dolayı büyük bir mutluluk ve heyecan duyuyorum diyerek tüm katılımcılara teşekkür etti. Gençlerin ülkemizin umudu ve güvencesi olduğunu Atatürk'ün 'bütün umudum gençliktir' sözünü söyleyerek hatırlattı. Öğrencilere, inanıyorum ki; sizler de umutları ve güveni boşa çıkarmayacak, ülkemizi çağdaş uygarlık düzeyine çıkartarak bilim ve teknolojik gelişmeleri izleyecek, o gelişmeleri öğrenerek milletimizin değerli evlatlarına hizmet olarak sunacaksınız dedi. Gençlerin başarısının ülkemiz ve milletimiz için gurur kaynağı olacağını hatırlatarak sağlık, saygı ve sevginin önemine vurgu yaptı.
Öğrenciler adına konuşma yapan okul temsilcisi 12/E sınıfından Ali Yıldız dört yıllık eğitim öğretim sürecinde öğretmen ve öğrencilerin başarı konusunda koordineli çalışmalarına değinerek bayrağı bir sonraki nesillere taşımanın onurunu, mutluluğunu yaşıyoruz dedi. Hedefimiz Mustafa Kemal Atatürk'ün sözlerinden yola çıkarak ülkemizi muasır medeniyetler seviyesine ulaştırmak adına üzerimize düşen sorumlulukları hakkıyla yerine getirmektir dedi. Öğrencilere emek veren tüm öğretmenlere ve velilere teşekkür etti.
Bayrak ve flama devir teslim töreninin ardından mezuniyet andı okunarak mezuniyet pastası kesildi. Kep töreni ile coşkulu anlar yaşayan öğrenciler birlikte söyledikleri şarkılarla doyasıya eğlendi.
Mezuniyet töreni katılımcılara hazırlanan ikramların sunulması ve toplu hatıra fotoğrafının çekiminin ardından son buldu.
Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder