6 Nisan 2018 Cuma

BAŞKAN CAN ENGELLERE YOL OLUYOR


Tarsus Belediyesi'nin ziyaret organizesi ile engellere yol olan Tarsus Belediye Başkanı Şevket Can'ın Yenice Özel Eğitim ve İş Uygulama Merkezi öğrencileri için hazırladığı hediyeler Tarsus Belediyesi Sosyal İşler Yöneticisi Hakan Uyan'ın öncülüğünde Türkiye Alzheimer Derneği Mersin Şubesi Tarsus Grubu'nun katılımıyla verildi.
Ziyarette Tarsus Belediyesi Sosyal İşler Yöneticisi Hakan Uyan Tarsus Belediyesi'nin belediye bünyesinde yaptığı çalışmaları anlatarak Tarsus Belediye Başkanı Şevket Can'ın Yenice Özel Eğitim ve İş Uygulama Merkezi öğretmen ve öğrencilerine selamını iletti, hazırladığı hediyeleri verdi. Türkiye Alzheimer Derneği Mersin Şubesi Tarsus Grubu adına Nazan Şengül ve Yenice Özel Eğitim ve İş Uygulama Merkezi adına Müdürü Ömer Taşkın'da yaptıkları çalışmaları anlatarak karşılıklı fikir alış-verişinde bulundular. Yapılması düşünülen proje ile ilgili görüş bildirdiler.
Ziyaret programı Yenice Özel Eğitim ve İş Uygulama Merkezi'nin gezilmesi, Yenice Özel Eğitim ve İş Uygulama Merkezi öğrencilerinin ritim ve folklor gösterisi ile son buldu.

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder