28 Ekim 2021 Perşembe

TARSUS ANIT LİONS KULÜBÜ CUMHURİYET COŞKUSUNU SAMİYE NAİM EĞİTİM VAKFI ANAOKULU'NDA YAŞADI

Tarsus Anıt Lions Kulübü Tarsus Samiye Naim Eğitim Vakfı Anaokulu'nda donanımını üstlendiği 6 adet ana sınıfının takdimini Cumhuriyet Bayramı'nın 98. Yılı kutlama töreni ile birlikte gerçekleştirdi.

Cumhuriyet coşkusunun yaşandığı törene, Tarsus Anıt Lions Kulübü Başkanı Aile Hekimi Dr.Esin Esen Delibaş ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Samiye Naim Eğitim Vakfı Anaokulu Müdüresi Esra Özerişoğlu, öğretmenleri ve öğrencileri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ile birlikte basın mensupları katıldı.

Tören saygı duruşu ve ardından İstiklâl Marşı'nın okunmasıyla başladı. Samiye Naim Eğitim Vakfı Anaokulu Müdüresi Esra Özerişoğlu yaptığı açılış konuşmasında Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Türk Milleti'ne emanet ettiği Cumhuriyetin önemine dikkat çekti. 2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı'nda faaliyete başlayan Samiye Naim Eğitim Vakfı Anaokulu'nun eksiklerini giderme noktasında destek veren Tarsus Anıt Lions Kulübü'ne ve tüm katılımcılara teşekkür etti.

Tarsus Anıt Lions Kulübü Başkanı Aile Hekimi Dr.Esin Esen Delibaş'da yaptığı konuşmada Lions Kulübü'nün kuruluş amacından bahsederek Lions Kulübü bünyesinde yapılan faaliyetleri anlattı. Tarihi süreçte Lions Kulübü'ne emek verenleri yad etti. Tarsus Anıt Lions Kulübü tarafından Samiye Naim Eğitim Vakfı Anaokulu'nda yaptırılan donanım çalışmalarından bahsetti. Emeği geçenlere ve tüm katılımcılara teşekkür etti. Cumhuriyet Bayramı'nın 98. Yılı'nı kutladı.


Samiye Naim Eğitim Vakfı Anaokulu öğrencilerinin şiir dinletisi, rond gösterileri ile renklenen tören çiçek takdimi ve hazırlanan ikramların sunumu ile son buldu.

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder