21 Ekim 2021 Perşembe

OKUMAYA, YAZMAYA VE KADRAJIMA SEVDALI DİVANEYİM

Her yeni doğan güne şükür okuyarak başladığınızda hayatın sırrına vakıf olursunuz. Edep ve ilim talep ettiğiniz kadar değer bulursunuz.

Hangi mesleği icra ederseniz edin mütevazi kimliğinizi hep üzerinizde taşıyın. Hayatın sırrına vakıf olarak, edep ve ilim talep ederek yol alın. Sonsuzluklar alemine giderken geride insanların takip edecekleri, minnet duyacakları iz bırakın. 

Doğduğum güne, büyüdüğüm kente, doyduğum mesleğime şükretmeyi; okumanın, edebin ve ilmin önemini annemden ve babamdan öğrendim. Her zaman ve mekânda, özellikle de özel günlerde beni dünyaya getirdikleri için anneme ve babama teşekkür ederek ellerini öpmeyi düstur edindim.

Bugün, '21 Ekim Dünya Gazeteciler Günü...' Her özel günde olduğu gibi bu özel günde de önce babamı ziyaret ettim. Duasını aldım. Yüreğinden öptüm. 11 ay önce vefat eden annemin kabrine ziyarette bulundum. Dua ve sevgiyle ile yad ederek kabri başında uzun uzun oturdum. Acı verse de onun yokluğu, bizlere bıraktığı emanetler ile teselli buldum.

Bu duygularla mesleğini en güzel şekilde yaşama, yaşatma ve gelecek nesillere aktarma gayretinde olan; toplumsal olaylara ışık tutmak adına gece gündüz demeden en zor şartlarda dahi özveriyle çalışan; farklı görüşlere imkan sağlayarak toplumsal bilinci ve kamu yararını gözeten; özgür, tarafsız, ilkeli, emektar, cefakâr, vefakâr tüm gazeteci arkadaşlarımın '21 Ekim Dünya Gazeteciler Günü'nü kutluyorum. Çalışmalarında üstün başarılar diliyorum. Vefat eden üstatlarımı rahmet ve minnetle anıyorum.

'21 Ekim Dünya Gazeteciler Günü' dolayısıyla duyarlılık göstererek beni arayan güzel yürekli dostlarıma teşekkür ederim. Hayat bir okul, ben bu okulda son nefesime kadar öğrenciyim. Okumaya, yazmaya ve kadrajıma sevdalı divaneyim. Vesselâm. 

Emine KUREN 

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder