29 Mayıs 2018 Salı

ÖĞRENCİLER İFTAR PROGRAMI İLE YORGUNLUK ATTI


Tarsus İstanbul Borsa Şehit Umut Sami Şensoy Anadolu Lisesi 11-D dil sınıfı öğrencileri, öğretmenleri ve velileri sınıf öğretmeni Sedat Güngörmez'in Ayana Restorant'ta organize ettiği 'İftar Programı'nda bir araya geldi.
Programda konuşma yapan sınıf öğretmeni Sedat Güngörmez öğrencilerin eğitim-öğretim yılı boyunca sergiledikleri performansı değerlendirerek iftar programı ile Ramazan Ayı'nın maneviyatını hissettirerek eğitim-öğretim yılının yorgunluğunu bir nebzede olsun gidermeyi böylece öğrencilerde milli ve manevi duyguları harekete geçirmeyi hedefledik dedi. Programa katılanlara teşekkür etti.
Bir yıllık eğitim-öğretim yılının yorgunluğunun atıldığı program hazırlanan ikramların sunulması ve toplu hatıra fotoğrafının çekinilmesiyle son buldu.

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder