12 Mayıs 2018 Cumartesi

EN BÜYÜK ENGEL SEVGİSİZLİK


Türkiye Alzheimer Derneği Mersin Şubesi Tarsus Grubu'nun 'Engelliler Haftası' dolayısıyla Tarsus Belediyesi, Tarsu AVM, Zihinsel Engelli Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı'na bağlı Özel Makbule Ölçer Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi, Zübeyde Hanım Özel Eğitim Uygulama Merkezi, Yenice Özel Eğitim ve İş Uygulama Merkezi ve Halk Eğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu ile  Tarsu AVM' de ortaklaşa düzenlediği program geniş bir katılımla gerçekleşti.
Program engelli öğrencilerin aileleri ve öğretmenleri refakatinde davul ve darbuka eşliğide ritim  gösterileri ile başladı. Türkiye Alzheimer Derneği Mersin Şubesi Tarsus Grubu adına açılış konuşmasını yapan Meryem Keskinnişancı Alzheimer Derneği bünyesinde yapılan çalışmaları anlatarak toplumu engelli bireylere karşı duyarlı olmaya davet etti. En büyük engelin sevgisizlik olduğu vurgusunu yapan Keskinnişancı katılımcıları engelli bireylere yönelik yapılan tüm çalışmalara davet etti.
Programda sırasıyla Yenice Özel Eğitim ve İş Uygulama Merkezi vals gösterisi, Tarsus Halk Eğitim Merkezi İşaret Dili koro gösterisi, Zihinsel Engelli Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı'na bağlı Özel Makbule Ölçer Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi şiir ve step göstersi, Hasan Karamehmetler İlköğretim Okulu İşaret Dili koro gösterisi, Zübeyde Hanım Özel Eğitim Uygulama Merkezi Hint dansı gösterisi, Alzheimer Derneği Mersin Şubesi Tarsus Grubu İşaret Dili koro gösterisi, Yenice Özel Eğitim ve İş Uygulama Merkezi halk oyunları gösterisi ve 'Senden Daha Güzel' şarkı sunusu ile tüm katılımcılara unutulmaz anlar yaşattılar.
Türkiye Alzheimer Derneği Mersin Şubesi Tarsus Grubu'nun katılımcılara tanıtılması ve programa katılım sağlayan katılımcılarla toplu hatıra fotoğrafının çekilmesiyle program son buldu.

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder