26 Ekim 2023 Perşembe

ZİÇEV TARSUS ŞUBESİ'NDEN TÜRKİYE MUHARİP GAZİLER DERNEĞİ TARSUS ŞUBE BAŞKANI RASİM YUVARLAKOĞLU'NA ÇOK ÖZEL ZİYARET

1994 yılında Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) Ankara Genel Merkez'e bağlı olarak sekiz kurucu üye ile birlikte Ecz. A. Gülten İşcan başkanlığında kurulan ZİÇEV Tarsus Şubesi bünyesinde eğitim veren. Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi'nde eğitim alan özel gereksinimli bireylere Cumhuriyet coşkusunu yaşatıyor. Atatürk, vatan, bayrak sevgisini aşılıyor. 

Şuan Araştırmacı-Yazarı Kemal Duru'nun başkanlığını yaptığı ZİÇEV Tarsus Şubesi Cumhuriyet'in 100. yıl dönümü dolayısıyla Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi'nde eğitim alan özel gereksinimli birey ile Türkiye Muharip Gaziler Derneği Tarsus Şube Başkanı Rasim Yuvarlakoğlu'nu ziyaret ederek bir farkındalık oluşturdu. 

Ziyarette, ZİÇEV Tarsus Şubesi bünyesinde eğitim veren Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi Müdüresi Psikolog Beril Gültepe ve özel gereksinimli bireyi, Türkiye Muharip Gaziler Derneği Tarsus Şube Başkanı Rasim Yuvarlakoğlu ve üyeleri hazır bulundu.

Özel gereksinimli birey ile çok özel anların kayda geçtiği ziyaret, hediye takdimi ve hatıra fotoğrafının çekiminin ardından son buldu. 

ZİÇEV Tarsus Şubesi-Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim Rehabilitasyon Merkezi T.C Milli Eğitim Bakanlığı onaylı eğitim programları, vakıf destekli eğitim faaliyetleri, atölye çalışmaları ve sosyal etkinlikleri ile 50 özel gereksinimli bireye eğitim veriyor. 

Emine GÜLNAME 

https://www.youtube.com/@EmineGULNAME

http://eminegulname.com

https://gullnamee.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder