17 Mart 2021 Çarşamba

TARSUS MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ MEHMET METİN MERSİN ALZHEİMER DERNEĞİ TARSUS GRUBU'NUN EL SANATLARI KURSU'NU ZİYARET ETTİ

Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu'nun Tarsus Belediyesi'nin desteği ve Halk Eğitim Merkezi Öğreticisi Hülya Yılmaz'ın eğitmenliğinde Ülker Aydın Yaşlı Dayanışma ve Erinç Evi'nde düzenlediği El Sanatları Kursu'nu Milli Eğitim Müdürü Mehmet Metin Milli Eğitim Şube Müdürü Sezai Erol ve Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Gürsoy ile birlikte ziyaret etti.

Ziyarette, Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu, Tarsus Belediyesi Ülker Aydın Yaşlı Dayanışma ve Erinç Evi görevlisi, Halk Eğitim Merkezi Öğreticisi Hülya Yılmaz ve 'El Sanatları Kursu' kursiyerleri hazır bulundu.

Tarsus Milli Eğitim Müdürü Mehmet Metin'in 'El Sanatları Kursu'na gerçekleştirdiği ziyarette Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu Alzheimer Derneği bünyesinde yapılan çalışmalarla ilgili açıklama yaparak alzheimer hastalığı, alzheimer hastası ve hasta yakınları konusunda bilgilendirme yaptı. Halk Eğitim Merkezi Öğreticisi Hülya Yılmaz'da 'El Sanatları Kursu' kapsamında yapılan sanatsal faaliyetleri anlattı. Kursiyerlerin beklenti ve önerilerini iletti. 

Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu'nun Tarsus Belediyesi Ülker Aydın Yaşlı Dayanışma ve Erinç Evi'nde yürüttüğü 'El Sanatları Kursu'nu ziyaret eden Milli Eğitim Müdürü Mehmet Metin Alzheimer Derneği'nin yaptığı faaliyetlerden duyduğu memnuniyeti dile getirerek Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu ve 'El Sanatları Kursu' kursiyerleri ile yakından ilgilendi. Tek tek herkesle konuşan ve kendisine yöneltilen soruları yanıtlayan Milli Eğitim Müdürü Mehmet Metin kursiyerlerin atık gazetelerden ve fermuarlardan yaptığı ürünleri görünce hayranlığını dile getirdi. Kadın istihdamı ve üretken kadınlarla ilgili düşüncelerini söyledi. Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu'na, Tarsus Halk Eğitim Merkezi Öğreticisi Hülya Yılmaz ve kursiyerlerine teşekkür etti. 

Ziyaret, hediye takdimi ve toplu hatıra fotoğrafının çekiminin ardından son buldu. 

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder