28 Mart 2021 Pazar

İYİ Kİ DOĞDUM, İYİ Kİ TERZİ ŞEHRİBAN'IN KIZIYIM

Her ne kadar yeni yaşıma annemsiz girmenin hüznü olsa da üzerimde, Terzi Şehriban'ın kızı olarak bu dünyaya geldiğim için onurluyum, mutluyum.

Bu yıl doğduğum gün olan 29 Mart'ı hüzün ve mutluluk arasında karşıladım. Bir film şeridi gibi gözümün önünden geçerken tüm yaşadıklarım, şükrümün duasındayım. 

Annem, ismine münhasır örnek bir insandı. Ailesine ve yaşadığı topluma her zaman ve mekânda daha güzeli yaşatmak için mücadele etti. Anlatmaya kelimelerin kifayetsiz kaldığı annem doğduğum günü öyle güzel anlatırdı ki... Doğduğum gün Peygamber Efendimiz'in hicri takvime göre doğduğu güne denk gelmiş. Bu sebeple bana Peygamber Efendimiz'in annesinin adını vermiş. Doğduğum güne dair anlattıkları beni hep onurlandırdı, mutlu etti. Ancak ben en çok annemin kızı olarak dünyaya geldiğim için onur duydum, mutlu oldum. 

Onurluyum, mutluyum Terzi Şehriban'ın kızı olarak dünyaya geldiğim için... Hüzünlüyüm, yeni yaşıma annemsiz girdiğim için... 

Bu duygularla, acısı tatlısıyla, üzüntüsü mutluluğuyla, tebessümü gözyaşıyla, hastalığı sağlığıyla, iyisi kötüsüyle hayat defterimden bir sayfayı daha araladım. Hayatımın her safhasında yanımda olan, benimle ağlayıp, benimle gülen sevenlerime, sevdiklerime teşekkür ederim. Ben, iyi ki doğdum. İyi ki Terzi Şehriban'ın kızıyım. Ve iyi ki hayatımda sevenlerim ve sevdiklerim var.

Emine KUREN

https://gullnamee.blogspot.com/2021/03/iyi-ki-dogdum-iyi-ki-terzi-sehribanin.html

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder