24 Şubat 2024 Cumartesi

UNUTMADIM, YANINDAYIM PROJESİ DEVAM EDİYOR

Tarsus Kaymakamlığı Sosyal Etüt ve Proje Merkezi(TASEP)'nin Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu ile birlikte yürüttüğü 'Unutmadım, Yanındayım Projesi' Ülker Aydın Yaşlı Dayanışma ve Erinç Evi'nde devam ediyor. 

Koordinasyon ve yönetimi Tarsus Kaymakamlığı Sosyal Etüt ve Proje Merkezi (TASEP) tarafından yapılan 'Unutmadım, Yanındayım Projesi' Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu'nun ev sahipliğinde, alzheimer hastası ve hasta yakınları ile birlikte Gülserin Günaştı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nin katılımıyla amacına uygun olarak yürütülüyor. 

Tarsus Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren sağlık hizmetleri bölümü bulunan liselerdeki öğrencileri meslek hayatına hazırlamak, öğrencilerde vicdan ve merhamet duygusunu geliştirmek ve Tarsus'ta yaşayan alzheimer hastası ve hasta yakınlarına psikolojik destek vermek, alzheimer hastalığı ve aktif yaş almak ile ilgili bilgilendirme yaparak farkındalık oluşturmak amacıyla hazırlanan 'Unutmadım, Yanındayım Projesi kapsamında her hafta Ülker Aydın Yaşlı Dayanışma ve Erinç Evi'nde, Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu'nun. ve Tarsus Kaymakamlığı Sosyal Etüt Proje Koordinatörü Betül Eker'in gözetiminde Gülserin Günaştı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri alzheimer hastası ve hasta yakınlarına bedensel aktiviteler, sanatsal aktiviteler, ritim çalışmaları, akıl ve zeka oyunları gibi çeşitli etkinlikler yaptırıyor. 

Emine GÜLNAME 

https://www.youtube.com/@EmineGULNAME

http://eminegulname.com

https://gullnamee.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder