8 Şubat 2024 Perşembe

TARSUS KAYMAKAMI KADİR SERTEL OTCU'DAN VEDA MESAJI

07 Ağustos 2019 tarihli ve 2019/268 sayılı Cumhurbaşkanlığı atama kararnamesi İle Tarsus Kaymakamlığına atanan 02 Eylül 2019 tarihinde Tarsus Kaymakamlığı'ndaki görevine başlayan Tarsus Kaymakamı Kadir Sertel Otcu 27 Ocak 2024 tarihli Cumhurbaşkanlığı atama kararnamesi ile Bursa Vali Yardımcılığı'na atandı. Tarsus’ta sayısız hizmetlere imza atan, yaptığı çalışmalarla Tarsus Halkı'nın beğeni ve takdirini kazanan Tarsus Kaymakamı Kadir Sertel Otcu yayınladığı veda mesajında;

"2 Eylül 2019 tarihinde deruhte ettiğim Tarsus Kaymakamlığı görevinden 27 Ocak 2024 tarihli Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Bursa Vali yardımcılığı görevine atanmam dolayısı ile 9 Şubat 2024 tarihi itibariyle ayrılıyorum.

4 yıl 5 aylık bir süre boyunca bana Tarsus Kaymakamı olarak, Tarsus’a ve Tarsus’ta yaşayan güzel insanlarımıza hizmet etme fırsat ve imkânı veren Sayın Cumhurbaşkanımıza ve İçişleri Bakanımıza teşekkür ediyorum.

Görev yaptığım dönemde Tarsus’ta acı/tatlı birçok olaya şahit olduk. Dünyayı ve ülkemizi etkileyen pandemi sürecini ve büyük deprem felaketini yaşadık. Her şeye rağmen yaralarımızı birlik ve beraberlik içinde sardık ve sarmaya devam ediyoruz.

'Tarsus' eskiden benim için bir büyük ilçe olmanın ötesinde pek bir anlam ifade etmiyordu. Ama artık 'Tarsus' benim için dostlar, arkadaşlar, güzel insanlar ve anılar ifade eden bir güzelliğe dönüştü.

Çukurova’nın parlayan yıldızı 'Kadim ve Cazip Kent Tarsus'un uluslararası havalimanı, organize sanayi bölgeleri, hızlı treni, üniversiteleri ve daha  bir çok cazibesi ile her geçen gün daha güzel ve tercih edilen bir kent olacağına ve gelişim sürecinde karşılaştığı sorunları zaman içinde aşacağına inanıyorum.

Görev yaptığım süre boyunca yaptığımız çalışmalar ve yürüttüğümüz projelerde yakın ilgi ve desteklerini gördüğüm valilerimize, milletvekillerimize, kamu kurum ve kuruluşlarımızın yönetici ve personeline, muhtarlarımıza, siyasi partilerimize, meslek odalarımıza, sivil toplum kuruluşlarımıza, gazetecilerimize ve aziz Tarsuslulara arz-ı veda ediyor, sağlık, huzur ve mutluluklar diliyorum.

Ve son söz olarak Büyük Atatürk’ün sözünü tekrarlıyorum:'Tarsulular!..  Sizleri, Tarsus’u hayatım boyunca gönlümde taşıyacağım!..'" dedi.

Tarsus Kaymakamı Kadir Sertel Otcu 09 Şubat 2024 Cuma günü(yarın), saat 10.00'da, Hükümet Konağı önünde düzenlenen veda programının ardından Tarsus'a veda edecek. Tarsus Kaymakamı Kadir Sertel Otcu'ya Tarsus ve Tarsus Halkı'na yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür ederiz. 

Emine GÜLNAME 

https://www.youtube.com/@EmineGULNAME

http://eminegulname.com

https://gullnamee.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder