13 Kasım 2021 Cumartesi

'12. ALZHEİMER EĞİTİM KAMPI' 15-18 KASIM 2021 TARİHLERİ ARASINDA HEM YÜZ YÜZE HEM DE DİJİTAL PLATFORMDA YAPILACAK

Alzheimer hastalığı hakkında toplumun ve hekimlerin farkındalığını artırmak, dayanışma ruhunu pekiştirmek ve hasta yakınlarına destek olmak amacıyla Mersin Alzheimer Derneği’nin düzenlediği 'Alzheimer Eğitim Kampı'nın 12.si hem yüz yüze, hem de dijital platformda yapılacak.

4 gün sürecek olan '12. Alzheimer Eğitim Kampı'nın 15-16 Kasım tarihlerinde 13.00-16.30 saatleri arasında hastalar, hasta yakınları ve bakım verenlerine Mezitli Gülbahar Özmen Aktif Yaş Alma Evi'nde ücretsiz gerçekleşecek olan etkinliklerde hastalar, gençlerin rehberliğinde çeşitli etkinliklerle zaman geçirirken hasta yakınları ve bakım verenleri de alanındaki lider isimlerden kapsamlı bir eğitim alacaklar.

12. Alzheimer Eğitim Kampı'nın 17-18 Kasım tarihlerinde 13.00-16.30 saatleri arasında pandemi döneminde yalnızlaşan, destek mekanizmaları azalan ve dolayısıyla bakım yükü altında yaşam mücadelesi veren hasta yakınları kadar, demans endişesi taşıyan sağlıklı bireyleri de hedefleyen 'Hasta Yakını Eğitimleri' isteyen herkese açık olarak dijital ortamda yapılacak. Mersin Alzheimer Derneği’ne en çok sorulan soru ve önerilere göre oluşturulan 'Hasta Yakını Eğitimleri'nde katılımcılar bir yandan Demans-Alzheimer’a ait güncel bilgileri en ehil kişilerden öğrenirken, diğer taraftan da ruhlarında açılan yaralara bir nebze de olsa derman olacak sunumlarla rahatlayacaklar. 

' 12. Alzheimer Eğitim Kampı' ile ilgili bilgilendirme yapan Mersin Alzheimer Derneği Başkanı ve Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Nöroloji Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Aynur Özge; “Bu yıl kampımıza ulusal bazda geniş bir katılımın sağlanması ve erişilebilir olmasında teknik destek çözüm ortağımız Ethiccon Organizasyon Firması da katkı sunuyor. Onlarla birlikte tüm konuşmacılarımıza ve sürpriz sanatçılarımıza değerli katkıları için ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum. Hastası olsun olmasın herkesi '12. Alzheimer Eğitim Kampı' kapsamında düzenlenen  programlara ve etkinliklere davet ediyorum. Her yıl hepimizi bir araya getirip kaynaşma fırsatı veren kampımız, bu yıl hem yüz yüze, hem de dijital platformda yapılması, çok geniş coğrafyalara ulaşabilir olmamız bizleri son derece mutlu etti. Dilerim yüz yüze olarak yaptığımız canlı ve sanal ortamlarda gerçekleştirdiğimiz, hepimizi buluşturan bu eğitim şöleni sizleri de mutlu eder. Bu vesile ile pandemi döneminde kaybettiğimiz tüm insanları, özellikle de sağlık ve bakım çalışanlarını rahmetle anıyor, hali hazırda hasta olanlara da acil şifalar diliyorum. Pandemisiz sağlıklı günlerde buluşmak dileğiyle hepinizi sevgiyle, saygıyla selamlıyorum” dedi


'12. Alzheimer Eğitim Kampı'na katılmak isteyenler ayrıntılı bilgiyi 05385166999 iletişim numarasından alabilir.

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder