24 Ekim 2020 Cumartesi

MİLLİYETÇİ HAREKET PARTİSİ TARSUS İLÇE TEŞKİLATI YÖNETİM KURULU ÜYELERİ 'BİRLİK VE BERABERLİK KAHVALTI PROGRAMI'NDA BİR ARAYA GELDİ

Milliyetçi Hareket Partisi Tarsus İlçe Başkanı Mehmet Çelik ve Yönetim Kurulu üyeleri İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Songül Aydın'ın Tarsus Barajı yolu üzerindeki Çay Bahçesi'nde düzenlenen Birlik ve Beraberlik Kahvaltı Programı'nda bir araya geldi.

Milliyetçi Hareket Partisi Tarsus İlçe Teşkilatı Yönetim Kurulu Üyesi İşletmeci Kerim Sarı'nın organizesini üstlendiği Birlik ve Beraberlik Kahvaltı Programı'na Mersin Milletvekili Baki Şimşek, Milliyetçi Hareket Partisi Tarsus İlçe Başkanı Mehmet Çelik ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Milliyetçi Hareket Partisi Tarsus İlçe Kadın Kolları Başkanı Fethiye Rüzgar ve Yönetim Kurulu Üyeleri katıldı. 

Mersin Milletvekili Baki Şimşek, Milliyetçi Hareket Partisi Tarsus İlçe Başkanı Mehmet Çelik ve Milliyetçi Hareket Partisi Tarsus İlçe Kadın Kolları Başkanı Fethiye Rüzgar sırayla söz alarak Milliyetçi Hareket Partisi'nin tarihi süreçte yaptığı çalışmaları değerlendirdiler. Birlik ve beraberlik mesajı sundular. Organize için İşletmeci Kerim Sarı'ya, Çay Bahçesi Sahibi Songül Aydın'a ve tüm katılımcılara teşekkür ettiler. 

Birlik ve Beraberlik Kahvaltı Programı memnuniyet duyguları ve hatıra fotoğrafının çekiminin ardından son buldu. 

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder