20 Eylül 2019 Cuma

NESLİCAN İÇİN SOL BACAĞINIZI SEVİN

"Benim için sol bacağınızı da sevin..." Bu cümle üzerine onlarca kitap yazılır. En zor anında dahi sana ait olan her şeyi sevmek... Kâinatı, yaşadığın hayatı, etrafındaki insanları, kendini, nefesini, vücudunu oluşturan azalarını sevmek...

Neslican Tay sen ne tatlı kızsın!.. Sevgi bu kadar güzel anlatılmadı senden önce... Ben de kırılan sağ bacağımla imtihan içindeyim. Hem sağ hem sol bacağımı seni dinledikten sonra öyle sevdim ki... Ve bir o kadar da şükrettim varlıklarına... Şimdi mücadele ediyorum eskisi gibi yürümek, koşmak adına...

Sen güzel bir iz bırakıp gittin bu dünyadan sonsuzluklar âlemine... Bizlere sevgiyi, umudu, mücadeleyi, tebessümü hediye ettin giderken... Biz şimdi senin bıraktığın izi takip ederken hediyelerinle hayata meydan okuyoruz. Her şey için teşekkür ediyoruz.

Şimdi Rabbimizin şefkât kollarındasın. Rahmetinden payını alma anındasın. Her zaman aklımızda ve dualarımızda olacaksın. Güle güle Neslican'ım... Sonsuzluklar  âleminde görüşmek üzere...

#NeslicanTay#
#BenimİçinSolBacağınızıSevin#

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder