18 Ocak 2018 Perşembe

VOLEYBOL TAKIMININ BAŞARISI OKULLARINI SEVİNCE BOĞDU

Tarsus Borsa İstanbul Şehit Umut Sami Şensoy Anadolu Lisesi Voleybol Genç Erkek B Takımı Mersin Toroslar
19 Mayıs Anadolu Lisesi Kapalı Spor Salonu'nda Abdülkerim Bengi Anadolu Lisesi ile final maçında karşıya karşıya geldi. Karşılaşma Tarsus Borsa İstanbul Şehit Umut Sami Şensoy Anadolu Lisesi Voleybol B Takımı'nın 3-1 lik galibiyeti ile sonuçlandı.
Mersin’i Türkiye Şampiyonasında temsil edecek olan Tarsus Borsa İstanbul Şehit Umut Sami Şensoy Anadolu Lisesi   Voleybol Genç Erkek B Takımı bu başarısını İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın Mehmet Kalaycı’yı makamında ziyaret ederek kutladı. İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Kalaycı kendisine yapılan başarı ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek teşekkür etti. Tarsus Borsa İstanbul Şehit Umut Sami Şensoy Anadolu Lisesi'nin spor, proje ve akademik alanda gösterdiği başarıları takdir ettiğini belirterek bu başarıların artarak devam edeceğinin inancında olduğunu söyledi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Kalaycı ziyaretine gelen takım oyuncularına çeşitli ikramlarda bulundu.
Tarsus Borsa İstanbul Şehit Umut Sami Şensoy Anadolu Lisesi Voleybol Genç Erkek B takımı 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılında Tarsus grup birincisi olarak gösterdiği başarı okul bünyesindede büyük bir sevinçle karşılandı ve kutlandı.

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder