1 Eylül 2023 Cuma

ALYA'DAN ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE FARKINDALIK

Sevgi varsa engel yok' sloganıyla dur durak demeden özel gereksinimli bireyler için yaşanabilir bir hayat inşaa ederek özel gereksinimli bireylerin toplumsal hayatta daha fazla rol alması için proje ve çalışmalar yapan Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) Tarsus Şubesi bünyesinde eğitim alan özel gereksinimli bireyler Alya Kuaför sahibi Özcan Özer ve ekibinin sürpriz ziyareti ve kuaförlük hizmeti ile farklı ve özel bir gün yaşadı. 

1994 yılında, Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) Ankara Genel Merkezi'ne bağlı olarak kurulan Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) Tarsus Şubesi, kurulduğu günden bu yana özel gereksinimli bireylere yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. 

Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV), Türkiye’de özel eğitim alanında sunduğu ve örnek olduğu hizmetlerin yanı sıra, özel gereksinimli bireylere yönelik politikaların belirlenmesinde önemli bir yere sahiptir. Kamu, özel sektör ve yerel yönetimlerle birlikte, özel gereksinimli bireylerin sorun ve ihtiyaçlarına uzun vadeli çözümler geliştirmektedir. 

Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) Tarsus Şubesi bünyesinde de Milli Eğitim Bakanlığı onaylı eğitim programları, vakıf destekli eğitim faaliyetleri, ZEEP-ZİÇEV erken eğitim programları, duygu bütünleme eğitimleri, aile ve çevre eğitimleri, mesleki eğitimler, dans eğitimleri, spor eğitimleri, atölye eğitimleri alanında uzman kişilerin eğitimi ve gözetiminde yapılmaktadır.

Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) Tarsus Şubesi bünyesinde eğitim alan özel gereksinimli bireylere farkındalık yaşatan Alya Kuaför sahibi Özcan Özer ve ekibine teşekkür ederiz. Herkese, özel gereksinimli bireylere farkındalık yaşatmayı tavsiye ederiz. 

Emine GÜLNAME

https://www.youtube.com/@EmineGULNAME

http://eminegulname.com

https://gullnamee.blogspot.com/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder