10 Eylül 2023 Pazar

MİLLİYETÇİ HAREKET PARTİSİ TARSUS İLÇE BAŞKANLIĞI'NI FATİH YILDIRIM FETHETTİ

Milliyetçi Hareket Partisi Tarsus İlçe Başkanlığı 13. Olağan Kongresi yapıldı. 

Kongreye, Milliyetçi Hareket Partisi. Mersin eski ve yeni milletvekilleri, Milliyetçi Hareket Partisi Mersin İl Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Milliyetçi Hareket Partisi Tarsus İlçe Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Milliyetçi Hareket Partisi Çamlıyayla İlçe Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Mersin-Toroslar Belediye Başkanı, Mersin-Silifke Belediye Başkanı, Mersin-Çamlıyayla Belediye Başkanı, Mersin Ülkü Ocakları Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Tarsus Ülkü Ocakları Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Türkav Başkanı, Dernek, Oda ve Sendika Başkanları, Milliyetçi Hareket Partisi’nin başkanları ve yöneticileri, Ak Parti Tarsus İlçe Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Büyük Birlik Partisi Tarsus İlçe Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyeleri, siyasi partilerin temsilcileri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, Tarsus İdman Yurdu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyeleri, muhtarlar, davetliler ve basın mensupları katıldı.

Kongre, saygı duruşu ve ardından İstiklâl Marşı'nın okunması ile başladı. Kongre Başkanlık Divanı seçimi yapıldı. Faaliyet ve mali raporlar okunarak ibrası yapıldı. Mersin Milletvekili Levent Uysal, Milliyetçi Hareket Partisi Mersin İl Başkanı Serdar Soydan, Mersin Ülkü Ocakları İl Başkanı Emre Celal Gül, Milliyetçi Hareket Partisi Tarsus İlçe Başkanı Fatih Mehmet Yıldırım sırayla söz alarak konuşma yaptılar. Milliyetçi Hareket Partisi’nin tarihi sürecini değerlendirerek birlik beraberlik mesajı sundular. Tüm katılımcılara teşekkür ettiler. Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Dr. Devlet Bahçeli'nin mesajı Mersin İl Başkanı Serdar Soydan tarafından okundu.

Konuşmaların ardından seçime geçildi. Geçtiğimiz günlerde Milliyetçi Hareket Partisi Genel Merkezi tarafından ilçe başkanlığına atanan Fatih Mehmet Yıldırım tek liste ile Milliyetçi Hareket Partisi Tarsus İlçe Başkanlığı'na yeniden başkan seçildi. 

Milliyetçi Hareket Partisi Tarsus İlçe Başkanlığı'nın 13. Olağan Kongresi dilek ve temennilerle son buldu. 

Emine GÜLNAME 

https://www.youtube.com/@EmineGULNAME

http://eminegulname.com

https://gullnamee.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder