16 Ağustos 2023 Çarşamba

TARSUS İDMAN YURDU'NUN FORMA GÖĞÜS SPONSORU BELLİ OLDU

Turan Bims Yapı Malzemeleri İnşaat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi, TFF 3.Lig Birinci Grup ekiplerinden Tarsus İdman Yurdu'nun forma göğüs sponsoru oldu. 

Tarsus Burhanettin Kocamaz Tesisleri’nde düzenlenen İmza Töreni'ne Tarsus İdman Yurdu Yönetim Kurulu Başkanı Cem Kavalcı ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Turan Bims Yapı Malzemeleri İnşaat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Yunus Turan ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Turan Bims Yapı Malzemeleri İnşaat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi Avukatı Yılmaz Talay ile birlikte basın mensupları katıldı. 

Turan Bims Yapı Malzemeleri İnşaat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi Avukatı Yılmaz Talay İmza Töreni'nde yaptığı konuşmada şirketi ve şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Yunus Turan'ı tanıttı. Yunus Turan'ın Tarsuslu olmamasına rağmen Tarsus’ta faaliyet gösteren bir şirketin sahibi ve Yönetim Kurulu Başkanı olarak Tarsus İdman Yurdu'nu önemsediğini söyledi. Yunus Turan'ın doyduğu Tarsus’a ve Tarsus İdman Yurdu'na karşı sorumluluk bilincinde olduğunun altını çizdi. Basın mensuplarından gelen soruları yanıtladı. 

Turan Bims Yapı Malzemeleri İnşaat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Yunus Turan'da Tarsus İdman Yurdu ile ilgili duygu ve düşüncelerini aktardı. Tarsus İdman Yurdu'na forma göğüs sponsoru olduklarından dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Basın mensuplarından gelen soruları yanıtladı. İmza Töreni'ne katılan herkese teşekkür etti. 

Tarsus İdman Yurdu Yönetim Kurulu Başkanı Cem Kavalcı ise yaptığı konuşmada Tarsus İdman Yurdu'na forma göğüs sponsoru olan Turan Bims Yapı Malzemeleri İnşaat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Yunus Turan'a teşekkür etti. Şuan 2. Etap Nevşehir Kamp'nda olan Tarsus İdman Yurdu ile ilgili bilgilendirme yaptı. Reklam panolarından bahsetti. Kombine bilet alarak Tarsus İdman Yurdu'na destek veren esnafların tüm Tarsuslulara örnek olması gerektiğini söyledi. Tarsuslu olmamasına rağmen Tarsus İdman Yurdu'nun yanında olan Tarsus’ta faaliyet gösteren Turan Bims Yapı Malzemeleri İnşaat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Yunus Turan'a takdire şayan bir duruş sergilemesinden dolayı teşekkür etti. Basın mensuplarından gelen soruları yanıtladı. 

Emine GÜLNAME


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder