21 Ocak 2022 Cuma

TURİZM İŞ BİRLİĞİ DERNEĞİ(TUR-İD) ÜYESİ TURİZM ACENTELERİ'NİN TEMSİLCİLERİ TARSUS SU SESİ'NDE DÜZENLENEN 'KAHVALTILI TANITIM TOPLANTISI'NDA BİR ARAYA GELDİ

Tarsus Su Sesi işletmecileri Erdoğan Arslan ve İbrahim Ayhan Tarsus'un tanıtımına katkı sağlamak ve Tarsus’u turizm sektöründe hak ettiği yere getirmek için 'Kahvaltılı Tanıtım Toplantısı' düzenledi.

'Kahvaltılı Tanıtım Toplantısı'na ülke ve dünya turizmine gönül vermiş, turizm profesyonellerinin bir arada oldu ve iş birliği sağladığı Turizm İş Birliği Derneği(TUR-İD) Başkanı Cengiz Terzi ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Turizm İş Birliği Derneği(TUR-İD)'nin üyesi turizm acentelerinin temsilcileri, Tarsus Su Sesi işletmecileri Erdoğan Arslan ve İbrahim Ayhan ile birlikte Tarsus'ta faaliyet gösteren basın mensupları katıldı.

Toplantıda, Turizm İş Birliği Derneği(TUR-İD) Başkanı Cengiz Terzi, Turizm İş Birliği Derneği(TUR-İD) Genel Sekreteri Hakan Şener, Turizm İş Birliği Derneği(TUR-İD) Eğitim Sorumlusu Şahan Derviş, Tarsus Su Sesi işletmecileri Erdoğan Arslan ve İbrahim Ayhan yaptıkları ortak açıklamada turizm sektörünün ülke ve dünya ekonomisi içindeki öneminin anlaşılması ve gelişmesi için yerel ve ulusal basının, sosyal medyanın, yerel yönetimlerin ve ülke yöneticilerinin dikkatini çekmeyi amaç edinen, merkezi İstanbul'da olan Turizm İş Birliği Derneği(TUR-İD) ile ilgili bilgilendirme yaptılar. Tarsus'un tanıtım ve turizm alanındaki eksikliklerini dile getirerek eksiklikler konusunda yapılması gerekenlerden bahsettiler. Turizm İş Birliği Derneği(TUR-İD)-Genç Akademi ve turizm profesyonellerini bir araya getirerek tecrübe ve gençlik dinamizmini buluşturmayı, yeni fikirler ve projelerle geleceğin turizmine yön vermeyi hedeflediklerini söylediler. Basın gücünün yapılması planlanan proje ve çalışmalara etkisini anlattılar. Tüm katılımcılara teşekkür ettiler. 

'Kahvaltılı Tanıtım Toplantısı' temennilerle ve toplu hatıra fotoğrafının çekiminin ardından son buldu. 

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

https://eminekurengulname.com/

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder