10 Temmuz 2021 Cumartesi

LÜTFEN AŞI OLUN

Yaşadığımız topluma karşı hak ve sorumluluklarımızı öğrenmeliyiz, bilmeliyiz, uygulamalıyız, öğretmeliyiz, yaşatmalıyız her şeyden öte nesilden nesile aktarmalıyız.

Dünyayı ve Türkiye'yi etkisi altına alan Covid-19 salgını ile mücadele kapsamında maske, mesafe ve temizlik kurallarının önemi kadar aşıda büyük önem arz etmektedir. Pandeminin sona erdirilebilmesi için gereken %60-%70 toplum bağışıklığına ancak aşılarla ulaşılabileceğini unutmamalıyız. Bu konuda da hak ve sorumluluklarımızı yerine getirmeliyiz. Aşı ile ilgili gereksiz safsatalardan uzak durmalıyız. Toplumumuzun sağlığı, güvenliği ve geleceği için mutlaka aşı olmalıyız.

Toplumsal hak ve sorumluluklarının bilincinde biri olarak bugün ben de aşı oldum. Lütfen sizlerde bu bilinçle gününüz geldiğinde aşı olun. Hepinizi çok önemsiyorum ve çok seviyorum. Sağlıklı günler diliyorum. 

Emine KUREN 

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder