13 Ekim 2019 Pazar

TARSUS MELEKLERİ GÖNÜLLERİ FETHETTİ

Türkiye Alzheimer Derneği Mersin Şubesi'nin 'Biz Aslında İki Kişiyiz ve Seninle Daha Güçlüyüz'  sloganıyla, Türkiye Alzheimer Derneği Mersin Şube Başkanı ve Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Nöroloji Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Aynur Özge başkanlığında, bu yıl 10.sunu düzenlediği 'Alzheimer Eğitim Kampı' Türkiye Alzheimer Derneği Mersin Şubesi Özel Demans Alzheimer Engelli Bakım Merkezi, Mezitli Aktif Yaş Alma Evi ile birlikte Tarsus Ülker Aydın Yaşlı Dayanışma ve Erinç Evi'nde gerçekleşti.
Alzheimer Eğitim Kampı'na Türkiye Alzheimer Derneği Mersin Şube Başkanı Prof. Dr. Aynur Özge ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Mezitli Aktif Yaş Alma Evi temsilcileri, Tarsus Ülker Aydın Yaşlı Dayanışma ve Erinç Evi temsilcileri, Tarsuslu hayırsever Ülker Aydın, Türkiye genelindeki 'Alzheimer Derneği' temsilcileri, alzheimer hastası ve hasta yakınları ile birlikte gönüllüler katıldı.
Alzheimer Eğitim Kampı'nda katılımcılar uzman kişiler tarafından anlatılan eğitim konuları ile bilgi dağarcıklarını genişletmenin mutluluğunu yaşarken aktiviteler, geziler, oyunlar, fasıllar, yemek programları ile muhabbete ve huzura dem vurdu.
'Alzheimer Eğitim Kampı'nın Tarsus durağındaki programı Dr. Esin Esen Delibaş'ın Türkiye Alzheimer Derneği Tarsus Grubu Melekleri adına yaptığı sunum ile başladı. Dr. Esin Esen Delibaş sunumuna Ülker Aydın Yaşlı Dayanışma ve Erinç Evi'nin tarihçesini anlatarak başladı. Türkiye Alzheimer Derneği Tarsus Grubu Melekleri'nin yaptığı çalışmaları anlatarak yapılması planlanan çalışmaları anlattı. Ülker Aydın Yaşlı Dayanışma ve Erinç Evi'nde gerçekleştirilen çalışmaları yürüten Türkiye Alzheimer Derneği Tarsus Grubu Melekleri'ni tanıtarak programda emeği geçenlere ve tüm katılımcılara teşekkür etti.
'Alzheimer Eğitim Kampı'nın Tarsus durağındaki programında söz alan Prof. Dr. Aynur Özge Alzheimer Derneği ile ilgili bilgilendirme yaparak geçmişten günümüze 'Alzheimer Eğitim Kampı' ile ilgili değerlendirme yaptı. Destek verenlere ve emeği geçenlere teşekkür etti.
Tarsus Belediyesi adına konuşma yapan Protokol Müdürü Erol Oğuz Tarsus Belediye Başkanı Dr. Haluk Bozdoğan’ın selamını ileterek 'Alzheimer Eğitim Kampı'ndan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Alzheimer Derneği'nin Ülker Aydın Yaşlı Dayanışma ve Erinç Evi'nde gerçekleştirdiği çalışmaları takdir ettiklerini belirterek emeği geçenlere teşekkür etti.
Program, misafirperverlilikleri ve gülen yüzleri ile gönüllüleri fetheden Türkiye Alzheimer Derneği Tarsus Grubu Melekleri'nin selamlama konuşması ve hazırlanan yöresel ikramların tüm katılımcılara sunulması ile son buldu.

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder