18 Ocak 2019 Cuma

YÜKSÜK ÇORBASI ETKİNLİĞİ ENGELLİ ÇOCUKLARIN SESİ OLDU


Zihinsel Engelli Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı Tarsus Şubesi Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim Kurumu'nun düzenlediği 'Yüksük Çorbası Etkinliği' Tarsus Öğretmen Evi'nde geniş bir katılımla gerçekleşti.
Etkinliğe Tarsus Belediye Başkanı Şevket Can'ın eşi Öznur Kara Can, sivil toplum kuruluşlarının başkanları ve üyeleri, siyasi partilerin temsilcileri ve üyeleri, Zihinsel Engelli Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı Tarsus Şube Müdürü Gülten İşcan ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Zihinsel Engelli Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı Tarsus Şubesine bağlı Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim Kurumu Müdüresi Yasemin Türkseven Gül, öğretmenleri ve velileri ile birlikte vatandaşlar katıldı.
Zihinsel Engelli Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı bünyesinde eğitim alan öğrencilerin öğretmenleri gözetiminde yaptıkları el işlemelerinin sergilediği etkinlikte konuşma yapan Zihinsel Engelli Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı Tarsus Şube Başkanı Gülten İşcan vakıf bünyesinde yapılan çalışmaları anlatarak zihinsel engelli çocuklara toplumun duyarlılık göstermesi gerektiğini ifade etti. Yüksük Çorbası Etkinliği'nin engelli çocukların sesi olacağının vurgusunu yapan İşcan vakıf bünyesinde ve vakfa bağlı Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim Kurumu'nda hizmet veren personelleri tanıtarak yapılan çalışmalara destek olanlara ve etkinliğe katılanlara teşekkür etti.
Tarsus Halk Eğitim Merkezi Folklör Ekibi'nin gösterileri ve yerel sanatçı Bahaeddin Sarı'nın seslendiği şarkılarla renklenen etkinlik tüm katılımcılara yüksük çorbası ve dövme pilavı ikram edilmesiyle son buldu.

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder