4 Temmuz 2023 Salı

BENDE KALIN

Sevdasını yüreğime kazıdığım Tarsus'un her karışına bir anı bıraktım. Tüm bu anıları yürek kalemimle Gülname'de yazdım. Gülce yazdığım yazılarımla duyguların tercümanı oldum. Bazen bir haberi duyurdum, bazen de kahve tadında yazılar sundum. Kadını-erkeğiyle, genci-yaş almış çınarıyla her kesimden insanın 'Her Şeye Yetişen 'Abla'sı olmanın sırrına erdim. Faydalı bir birey olmaktır duam ve derdim. Doğduğum, büyüdüğüm, doyduğum kentin ve yaşadığım toplumun 'Gönül İşçisi'yim. Bu hayatta 'Bir Yed-i Beyza'mdır mucizem ve yaşama sevincim.

Kıymetli gönül verdiklerim; yıllardır 'Emine Kuren İle Gül Name' başlığı altında yaptığım çalışmalarıma aldığım kararlar doğrultusunda 'Emine'den Gülname' olarak devam edeceğim. Bu konuda sosyal medya hesaplarımda, blogumda ve web sitemde gerekli düzenlemeleri yaptım, yapmaya devam ediyorum. Sizlerden ricam 'Emine'den Gülname' ile her zaman ve mekânda bende kalmanız. Yep yeni başlangıçlar için mecnun olduğum kalemimle name name yazdıklarımı okumanız. 

Sosyal medyam, blogum ve web sitemdeki yeni düzenlemelerde desteğini benden esirgemeyen Deniz Media Group Web Tasarım Yazılım Firması Sahibi Deniz Özdemir'e, güzide büyüklerim Gazeteci Nevzat Doğan, Gazeteci-Yazar Yakup Boncuk ve Gazeteci-Spor Muhabiri Fırat Maktay'a, Akkoza Gazetesi'ne ve tüm takipçilerime teşekkür ederim.

Tavsiyelerinizi, beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum.

👇

Facebook:

Emine Gülname


Instegram:

emine_gulname


YouTube: https://www.youtube.com/@EmineGULNAME


Web:

http://eminegulname.com


Blog:

https://gullnamee.blogspot.com/


Emine GÜLNAME 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder