12 Haziran 2023 Pazartesi

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ BAŞI BOŞ YÜZLERCE KÖPEĞİN SALDIRISI İLE KARŞI KARŞIYA KALIYOR

Kocaeli Üniversitesi öğrencileri, çalışanları ve öğretim görevlileri üniversite yerleşkesinin içinde ve çevresinde bulunan başı boş yüzlerce köpeğin saldırısı ile her an karşı karşıya kalıyor. 


Benim kızım da Kocaeli Üniversitesi'nde okuyor. Kızım ve arkadaşları hayvansever. Öyle ki kızım ve arkadaşları topladığı yemek artıklarını sokak hayvanlarına dağıtan sorumluluk sahibi bireyler. Ancak, her birey bu köpeklere karşı sorumluluklarını yerine getirse de onların saldırısına engel olamıyor. Kocaeli Üniversitesi'ndeki başı boş köpekler herkesin korkulu rüyası. 

Konu ile ilgili yaşanan son olayda Kocaeli Üniversitesi Umuttepe Kampüsü-Fatma Seher Hanım Kız Yurdu önünde Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi  Radyo, Televizyon ve Sinema 1. sınıf öğrencisi Lokman Emre Yurtsever köpek saldırısı sonucu korkuyla kaçarken 3 metrelik istinat duvardan düştü. Kocaeli Üniversitesi Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan öğrenci beyin kanaması nedeniyle yoğun bakıma alındı. Halen yoğun bakımda olan Lokman Emre Yurtsever'in durumu ciddiyetini koruyor.


Tüm yetkililerden ricam Kocaeli Üniversitesi'nin korkulu rüyası başı boş köpek sorununa kalıcı çözüm bulmaları. 4 yıldır her gün bu korku ile kampüste yürüyen kızıma telefonda konuşma terapisi yapıyorum. Ben de bir anne olarak kızıma konuşma terapisi yaparken telefonun diğer ucunda büyük bir korku yaşıyorum. Kızımın telefonunun şarjı bittiğinde ise her ikimizin yaşadığı panik ve korkuyu anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalır. Son yaşanılan olayda korku ile kaçarken 3 metrelik istinat duvardan düşen ve şuan yoğun bakımda olan Lokman Emre Yurtsever sizin evladınız olabilirdi. Mevlâ'mız hiç kimseye evlat acısı yaşatmasın. Ben evlat acısı yaşamak istemiyorum. Herkesi bu konu ile ilgili duyarlı olmaya davet ediyorum.

Emine GÜLNAME 

https://www.youtube.com/@EmineGULNAME

http://eminegulname.com

https://gullnamee.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder