13 Şubat 2022 Pazar

KENDİMİ ÇOK SEVİYORUM!.. İYİ Kİ VARIM!..

 


İyi ki;

Anne ve babamın göz aydınlığı, 

Kızımın semaya yükselen duası, 

Okumaya, yazmaya ve objektiflemeye tutkulu Tarsus'un ablası,

Mevlâ'ya, vatana, bayrağa ve millete sevdalı, 

Milli ve manevi değerlere bağlı, 

Bir yanı Adile Hala, bir yanı sivil toplumcu, 

Yalandan, iki yüzlülükten ve yalakalıktan nefret eden doğrucu,

Çözüm odaklı pozitif düşünceyi savunan sevgi dolu bir insanım.

Sadece bir gün değil her gün seviyorum, seviliyorum.

Sonsuza dek seveceğim, sevileceğim.

Ben kendimi sevdiğim ve kendi kıymetimi bildiğim sürece aileme, yaşadığım topluma, tüm dünyaya ve insanlığa faydalı bir birey olacağımın farkındayım. Bu farkındalıkla nefes alıyorum. 

Duam ve gayretim; her zaman ve mekânda sevgiyle ve dua ile anılmak, bu dünyadan ayrılırken iz bırakanlar zümresinde yer almak. 

Haydi şimdi sıra sizde!.. Sizde kendinizi sevin, kendinizin farkına varın, kendinizi ifade edin!..

Sevgiyle kalın!.. 

SADECE 14 ŞUBAT DEĞİL SONSUZA DEK!..

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

https://eminekurengulname.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder