1 Ocak 2021 Cuma

GÜLCE KELAM

Maziye baktığımda bazen göz yaşlarımla bazen gülüşlerimle imza atmışım anılarıma. İyi günümde de kötü günümde de bir teselli babından gerçek dostlarım çıkmış hep karşıma. Rabbimin şefkât kollarına sığınmışım bittim, tükendim dediğim zamanlarda. Küçücük şeylerden mutlu olmayı başarmışım pozitif dünyamda. Yürek kalemimle name name gül olup dökülmüş sözlerim tüm yazılarıma. 

Gül görüntüsü ve kokusuyla benim için çok özel ve de anlamlıdır. Her şeyden öte ümmeti olmaktan mutluluk duyduğum Peygamber Efendimiz'i temsil ettiği için cezbeder beni. Sevgiyi anlatan bir sembol olduğu için sevdiklerime gül hediye ederek anlatırım sevgimi. Bana gül hediye edilince de sevinç çığlıklarıyla ifade ederim kendimi. Geride bıraktığım yılların en unutulmazları gül alıp, gül verdiğim ve güldüğüm anlardır.

Doğduğum, doyduğum ve nefes aldığım topraklarda sivil toplum çalışmaları ile gönül bahçelerine gül ekmenin, gönül bahçelerinden gül dermenin böylece gönül insanı olmanın derdinde ve gayretindeyim. Hiç bir menfaat gözetmeksizin gönüllük esasına dayalı olarak yaptığım tüm çalışmalarda insanların gülümseme sebebiyim. Bir yüzdeki gülümseme en büyük servetim. 

Acısıyla tatlısıyla tüm yaşadıklarımdan hayatı gül gibi yorumlamayı öğrendim. Dikenler acı verse de kök saldığın toprakta umutlar filizlenir. Dalında ve yaprağında şekil alırken yarınlar, mücadelenle güneş cezbe gelir. Gülünün şavkı vururken aya kokun kainatta hissedilir. Sen kül olup savrulurken düştüğün yerlerde yine yeni yeniden güller yeşerir. 

Sevenlerimden ve sevdiklerimden gül gelince, gülü Gül Name'de kelam ettim gülce. Kavuştuğunuz her yeni yılla yüzünüzde güller açsın. Ömrünüz güllerle donansın. Vesselâm. 

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder