11 Ocak 2021 Pazartesi

'SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİNİN EĞİTİM DESTEĞİ İLE GÜÇLENMESİ VE HİTAP ETTİĞİ KİTLEYE BUNU YANSITMASI' KONULU PROJENİN STARTI VERİLDİ

Covid-19 salgını nedeniyle çalışmalarının bir kısmını onlayn olarak devam ettiren Tarsus Belediyesi Kadın Yaşam Destek ve Dayanışma Merkezi'nin 'Sivil Toplum Örgütlerinin Eğitim Desteği İle Güçlenmesi ve Hitap Ettiği Kitleye Bunu Yansıtması' konulu projesinin startı verildi.

Tarsus'ta faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşlarını farklı eğitim içerikleri ile desteklenmeyi amaç edinen proje kapsamında 'Pandemi Döneminde Stres Yönetimi, Toplumsal Cinsiyet Rolleri, İstanbul Sözleşmesi ve 6284 Sayılı Ailenin Korunması ve Kadına Karşı Şiddetin Önlenmesi Kanunu, Sivil Toplum Kuruluşları İçin Gönüllülük ve Gönüllü Yönetimi, Teknolojik Eğitimler, Sağlık Okur Yazarlığı' konu başlıkları ile onlayn olarak eğitim verilecek.

Tarsus Belediyesi Kadın Yaşam Destek ve Dayanışma Merkezi'nin 'Sivil Toplum Örgütlerinin Eğitim Desteği İle Güçlenmesi ve Hitap Ettiği Kitleye Bunu Yansıtması' projesi kapsamında onlayn sistem üzerinden verilen eğitimin 'Pandemi Sürecinde Stres Yönetimi' konulu sunumunun ilki Psikolog Hazal Narin Karacaoğlan ve Psikolog Zeynep Pınar Gören'in anlatımlarıyla gerçekleşti. 'Pandemi Sürecinde Stres Yönetimi' konulu sunumun ikincisi 14 Ocak 2021 Perşembe günü saat 14.00 de gerçekleştirilecek.

Katılımcıların beğenisini kazanan 'Sivil Toplum Örgütlerinin Eğitim Desteği İle Güçlenmesi ve Hitap Ettiği Kitleye Bunu Yansıtması' projesi ile ilgili Tarsus Belediyesi Kadın Yaşam Destek ve Dayanışma Merkezi'nden ayrıntılı bilgi alınabilir.

Emine KUREN 

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder