22 Haziran 2019 Cumartesi

HASTA YATAĞIMDAN YÜREK KALEMİME DÖKÜLENLER

16 Haziran 2019 ömrüm yettiğince unutamayacağım bir tarih oldu. Kızım üniversite sınavına girdi. Sınav öncesi, sınıf annesi Tülin Yüngül Hanım'ın organizesinde, Tarsus Üniversitesi Bahçesi'nde kızıma sürpriz doğum günü kutlaması yapıldı. Kutlama sonrası tüm öğrenciler sınava girdi. Veliler olarak Tarsus Üniversitesi Bahçesi'nde piknik atmosferinde sınava giren çocuklarımızı bekledik.

Sınavdan sonra tüm öğrenciler gibi kızımda benim kucağıma koştu, sarıldı. Hakkında hayırlı olanı temenni ederek Tarsus Üniversitesi'nden çıktık. Çıkışta yeğenim Yalçın aracıyla bizi bekliyordu. Üniversite önünde yoğun bir araç ve insan trafiği vardı. Kızım ve yeğenim Merve ile birlikte bizi bekleyen yeğenim Yalçın'a doğru yürümeye başladık. Trafik yoğunluğundan toprak yolda yürüyorduk. Yol çok kötüydü. Ayağımda spor ayakkabı olmasına rağmen bu toprak yolda ayağım kaydı, ters döndü ve ben asfalt yola yuvarlanarak düştüm. Düşme sonucu sağ bileğim üç yerinden kırıldı.

Yuvarlanarak düşmemden ve bileğimin kırılmasından dolayı oluşan korku ve şiddetli ağrı ile çok ağlayıp, bağırmışım. Yeğenim Yalçın ve kızımın arkadaşı Şevval'in babası beni kucaklayarak araca bindirmişler. Tarsus Devlet Hastanesi'ne getirmişler. Hastane acil servisinde bana ilk müdahaleyi nöbetçi ortopedi doktoru Dr. Halil Kayhan yapmış. Ayağımı alçıya alarak Çarşamba günü yapılacak tetkiklerden sonra ayağım ile ilgili kararı vereceğini söylemiş.(Düştükten sonraki anları pek hatırlamıyorum. Kızım ve yeğenlerim anlattılar.)

Çarşamba günü Dr. Halil Kayhan yaptığı tetkiklerden sonra ameliyata karar verdi. Hastaneye yatırdı. Perşembe günü sabah saat 08.00'de ameliyata aldı. Başarılı bir ameliyat süreci geçirdim. Her ne kadar ameliyat başarılı olsa da ağrısı o kadar çok ki... Ağrının şiddetini dindirmek için bir ara seruma morfin de karıştırdılar. Ameliyattan sonra bir gece hastanede yattım. Ertesi gün hasta nakil aracıyla evime geldim. Şuan evimde hergün biraz daha hafifleyen ağrım, alçım, dikişlerim, sondam her şeyden öte her zaman her yerde hep yanımda olan bir tanecik kızımla tamamen iyileşeceğim günü bekliyorum. (Alçının ayağımda kaç ay kalacağı henüz belli değil. İnşallah en kısa zamanda iyi olurum ve spor ayakkabılarımla koştururum.
🙏🏃‍♀️💃)

Geçirdiğim bu süreçte benden yardımını, desteğini, sevgisini, duasını esirgemeyin hayatımın anlamı kızım, acımda, mutluluğumda en büyük tesellim yeğenlerim ve ailem başta olmak üzere İstanbul Borsa Şehit Umut Sami Şensoy Anadolu Lisesi 12-D sınıfı sınıf öğretmeni Sedat Güngörmez, öğrencileri ve velilerine, doktorum Dr. Halil Kayhan'a, Devlet Hastanesi Hemşiresi Güldane Bakır'a, canım arkadaşım Emine Konur'a, her anımda yanımda olan canım doktorum Dr. Esin Esen Delibaş'a, Türkiye Alzheimer Derneği Tarsus Melekleri'ne, Türkiye Alzheimer Derneği Mersin Şube Başkanı Prof. Dr. Aynur Özge'ye, gazeteci büyüklerim Yakup Boncuk ve Fırat Maktay'a, Tarsus Medeniyetler Beşiği Sosyal Medya'nın duayeni Rıfat Çınar ve Münire Kantarcı Aratekin'e, MEDYAD Başkanı Okan Çalışkan'a, dostlarıma, arkadaşlarıma, komşularıma, Gül Name takipçilerime, tüm sevenlerime ve sevdiklerime kalbi duygularımla teşekkürlerimi, sevgilerimi, saygılarımı sunuyorum. Sağlıklı, huzurlu ve mutlu günler diliyorum.🙏🌹❤️ Çiçek yerine paça çorbası bekliyorum.😁😄🥣

😁Sınav Gazisi😁
   Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

2 yorum: