15 Haziran 2019 Cumartesi

İYİ Kİ BENİMSİN, BENİMLESİN

Senin doğduğun gün aynı zamanda babalar günüydü... 16 Haziran 2001... Unutamadığım anılarla dolu bir tarih... Senin doğumuna sevinç çığlıkları atarken; hayatımın dönüm noktası, bana eşten öte öğretmen, baba, anne, kardeş, arkadaş, sırdaş, yoldaş ve aşk olan rahmetli babanın babalığını kutladım. Sen babana en güzel 'Babalar Günü' hediyesi, bana ise en büyük teselli, mutluluk sebebi oldun.

2003 yılında babanı kaybettiğimiz gün acıyı yudumlarken hayatın mücadeleden ibaret olduğunu öğrendik. Sen bana sadece bir evlat olmadın. Hayatı 1.5 yaşından itibaren göğüslediğinden olsa gerek, babanın bana karşı üstlendiği rolleri üstlendin. Tecrübelerimin öğretmeni, zor anımda sırtımı dayadığım babam, acımda teselli eden annem, sevincimin kardeşi, yalnızlığımın arkadaşı, çaresizliğimin sırdaşı, hayat yolculuğumun yoldaşı, umudumun aşkı oldun.
Yıllar sonra yine doğum günün 'Babalar Günü'ne denk geldi. Bu hayattaki en büyük dayanağım, soluduğum nefesim, kalp atışım, evimin bereketi, acımda tesellim, mutluluğumda tebessümüm, huzurum, umudum, gözyaşım, yaşama sevincim, şükür sebebim, hayallerim, öğretmenim, babam, annem, kardeşim, arkadaşım, sırdaşım, yoldaşım, aşkım, Peygamber Efendimiz'in kokusunu saçının her telinde hissettiğim bir tanecik evladım yeni yaşın hayırlı ve mübarek olsun. 'Babalar Günün' kutlu olsun. Seni bana veren Allah'a iki cihanın zerreleri adetince şükürler olsun. İyi ki benimsin, benimlesin. Sonsuza dek bu birliktelik hiç bitmesin.

Vatanına, milletine, ailene her şeyden öte bana ve rahmetli babana hayırlı bir evlat olman, milli ve manevi duyguları özde yaşayan ve yaşatan bir insan olman duamdır.

Seni Allah için çok seviyorum. O güzel yanaklarından öpüyorum.

      Annen
Emine KUREN


http://gullnamee.blogspot.com.tr


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

1 yorum:

  1. http://gullnamee.blogspot.com.tr




    Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur

    YanıtlaSil