24 Haziran 2018 Pazar

HEP BÂKÎ KALACAK

Bir sivil toplumcu olarak yıllarca objektif kimliğimi korumam gerektiğinin bilinciyle hareket ettim. Beni yakından tanıyanlar siyaseti sevmediğimi ve siyasetle ilgilenmediğimi çok iyi bilirler. Gönül verdiğim parti ve siyasiler elbette var. Sivil toplumcu olarak objektif kimliğimle hareketle gönül verdiklerim yüreğimin en güzel yerinde yer aldılar, yer alacaklar. Aynı hassasiyetle gönül verdiklerim için hep mücadele ettim, mücadele edeceğim.
Her ne kadar siyasetten çok fazla anlamasamda siyasî arenada her şey apaçık ortada... Bu arenada hak edenlerin galibiyeti hak etmeyenlerin mağlubiyeti yaşadığı gibi hak etmedikleri halde galibiyeti ve mağlubiyeti yaşayanlar,  ideolojik hırsları uğruna partilerinin misyonunu, vizyonunu ve kendi şahsiyetlerini ayaklar altına alanlar oldu olacakta dünya döndükçe...
Yeni yaşadığımız seçim serüvenin sonuçlarını TV'den takip ederken bir hayli gerildim. Beni geren yaptığı çalışmalarla hep gündemde kalmayı başarmış, her yönüyle takdir ettiğim Baki Şimşek konusuydu. Saat 02.00 ye kadar seçim sonuçlarını TV'den ve sosyal medyadan takip ettim. Bir ara sosyal medyada Baki Şimşek'in vekil olamadığı haberlerini okuyunca bir hayli üzüldüm. Üzüntüm rahatsızlanmama neden olunca TV'yi ve interneti kapattım. Uyuya kalmışım. Uyandığımda Baki Şimşek'in yeniden mecliste yer aldığının haberini görmek beni çok mutlu etti. Ve bu yazıma ilham oldu.
Burada şu konunun altını çizmek istiyorum. Üyesi olduğumuz kurum, kurtuluş ya da siyasi partinin misyonunu ve vizyonunu iyi öğrenip sahalarda bu öğrendiğimiz bilgilerle topluma örnek bir tavır sergilemeliyiz. Sloganik söz ve işaretler hiçbir zaman örneklik teşkil etmez ve fayda sağlamaz. Sözde değil özde olmalı. Sloganik kalmamalı icraate dökmeli. Bir konu netleşmeden de haber yapmamalı, ön yargılı davranmamalı.
Hayatım boyunca iki lezzeti yiyemedim. Biri 'Dut Meyvesi' diğeri de 'Lepe Yemeği'... Birgün bir arkadaşımla hasbihal ederken mutfağımda hiç yer vermediğim 'Lepe Yemeği' ile ilgili video çekmeye karar verdim. Yemek ile ilgili araştırma yaparken internet bilgilerinden de faydalanmak istedim. Arama motoruna yazıp tıkladığımda karşıma Çağla Yarıcı'nın sunduğu 'Vekilin Mutfağı' programının videosu çıktı. Program konuğu Mersin Milletvekili Baki Şimşek'ti. Her kesimden insanın sevgisini kazanmış Şimşek programda büyük bir içtenlikle 'Lepe Yemeği'ni ve Tarsus'u anlatıyordu. Program Tarsus'un meclisteki gür sesinin anlatımıyla öğrendiğim 'Lepe Yemeği'ni mutfağımda yapmama ve yemekle ilgili videoyu çekmeme vesile olurken yörüklerin has evladı Baki Şimşek'e duyduğum sevgi ve saygıyı ikiye katladı.
Bulunduğu her ortamda Tarsus'u anlatan ve Tarsus'u mecliste en güzel şekilde temsil eden Baki Şimşek'in son seçimlerdeki koşuşturması da gözardı edilemeyecek bir konudur. Her ilçeyi, mahalleyi ve köyü adımladı. Kahve toplantıları yaptı. Esnafları ziyaret etti. O Cumhur İttifakı'nın önemini anlatırken yanında Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli' den aldıkları ilhamla Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz, Tarsus Belediye Başkanı Şevket Can, Milliyetçi Hareket Partisi Tarsus İlçe Başkanı Ertuğrul Bodur vardı. Onlarda aynı gayretle bu ittifakın önemini anlattılar. Bugün bir zafer yaşandıysa bu değerli insanların gayretleri vesilesiyledir. Tam bu noktada Ak Partililerin Cumhur İttifakı ortağı Milliyetçi Hareket Partisi Üyeleri'ne ve bu değerli insanlara teşekkür borcu olduğunu hatırlatmak isterim.
Çoğunluğun verdiği karara saygımız sonsuz. Seçim sonuçları ülkemize hayırlar getirsin. Allah birliğimizi, dirliğimizi bozmasın. Tarsus'tan bir kez daha milletvekili seçilerek hepimizi sevince boğan Baki Şimşek'e yeni çıktığı yolda başarılar diliyorum. Özetle; millet vekilini seçerken Baki Şimşek'in hep bakî kalacağının vurgusunu en güzel şekilde dünyaya duyurmuştur. Vesselam...

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder