1 Aralık 2023 Cuma

ZİÇEV TARSUS ŞUBESİ'NDE ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE DİŞ SAĞLIĞI HİZMETİ VERİLDİ

Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) Tarsus Şubesi-Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi'nde eğitim alan özel gereksinimli bireylere yönelik '3 Aralık Dünya Engelliler Günü' dolayısıyla Mersin İl Sağlık Müdürlüğü Ağız Ve Diş Sağlığı Evde Sağlık Hizmetleri tarafından diş sağlığı hizmeti verildi. 

Tarsus Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi doktoru Diş Hekimi Hüseyin Kemal Akpınar Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) Tarsus Şubesi-Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi'nde eğitim alan özel gereksinimli bireylere anlayacakları dilde diş sağlığı ile ilgili bilgilendirme yaptı. Özel gereksinimli bireylerle tek tek ilgilenen Diş Hekimi Hüseyin Kemal Akpınar diş taraması yaparak yetkililere bilgi verdi. 

Mersin İl Sağlık Müdürlüğü Ağız Ve Diş Sağlığı Evde Sağlık Hizmetleri tarafından verilen diş sağlığı hizmetinin ardından Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) Tarsus Şubesi-Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi'nde eğitim alan özel gereksinimli bireylerin öğretmenleri gözetiminde hazırladıkları hediyeler Tarsus Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi doktoru Diş Hekimi Hüseyin Kemal Akpınar'a takdim edildi. 

Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) Tarsus Şube Başkanı Araştırmacı-Yazarı Kemal Duru ve Yönetim Kurulu'nun hazır bulunduğu program toplu hatıra fotoğrafının çekiminin ardından son buldu. Yayın ilkeleri gereği fotoğraflarda sadece yayın izni olan özel gereksinimli bireyler yer aldı. 





Emine GÜLNAME 


https://www.youtube.com/@EmineGULNAME


http://eminegulname.com


https://gullnamee.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder