15 Aralık 2023 Cuma

TARSUS ALİ OKSAL İLKOKULU/ORTAOKULU'NUN DÜZENLEDİĞİ TUTUM, YATIRIM VE TÜRK MALLARI HAFTASI PROGRAMI TARSUS İLÇE İNSAN HAKLARI KURULU'NDAN TAM NOT ALDI

Tarsus Kaymakamlığı bünyesinde çalışmalarını yürüten Tarsus İlçe İnsan Hakları Kurulu'nun Kasım ayı toplantısında 'Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası' ile ilgili aldığı karar doğrultusunda kurul üyeleri Tarsus Ali Oksal İlkokulu/Ortaokulu'nun düzenlediği 'Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası' programına katıldı. 

'Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası' programına, Tarsus Kaymakamlığı Yazı İşleri Müdürü Hasibe Çetinay ve Tarsus İlçe İnsan Hakları Kurulu Üyeleri, Tarsus Ali Oksal İlkokulu/Ortaokulu Müdürü Serhan Günaştı, öğretmenleri, öğrencileri ve velileri katıldı. 

Tarsus Ali Oksal İlkokulu/Ortaokulu öğretmenlerinin, öğrencilerinin ve velilerinin büyük bir emek ve özveriyle program kapsamında iki günde hazırladıkları, tamamını yerli ve organik ürünlerin oluşturduğu stantlar beğeni ve takdir topladı. Yine program kapsamında tarihi ve kültürel eşyalarla ve objelerle oluşturulan şark köşesi nostaljik anlara sahne oldu.

Tarsus İlçe İnsan Hakları Kurulu Üyeleri Tarsus Ali Oksal İlkokulu/Ortaokulu'nun 'Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası' dolayısıyla düzenlediği program ile ilgili memnuniyet duygularıni dile getirirken Tarsus Ali Oksal İlkokulu/Ortaokulu Müdürü Serhan Günaştı, öğretmenleri, öğrencileri ve velileri Tarsus İlçe İnsan Hakları Kurulu Üyeleri'ne programa gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı teşekkür etti.

Tarsus İlçe İnsan Hakları Kurulu Üyeleri'nden tam not alan 'Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası' programı, temennilerle ve toplu hatıra fotoğrafının çekiminin ardından son buldu. 

Emine GÜLNAME 

https://www.youtube.com/@EmineGULNAME

http://eminegulname.com

https://gullnamee.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder