4 Aralık 2023 Pazartesi

TÜRK KIZILAY TARSUS ŞUBESİ'NİN GENÇ GÖNÜLLÜLERİ ZİÇEV TARSUS ŞUBESİ'NDE FARKINDALIK PROGRAMI DÜZENLEDİ

Türk Kızılay Tarsus Şubesi'nin Genç Gönüllüler Topluluğu 'Tut Elimi Geleceğim Olsun' projesi kapsamında Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) Tarsus Şubesi-Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi'nde eğitim alan özel gereksinimli bireylere 3 Aralık Engelliler Günü dolayısıyla farkındalık programı düzenlendi. 

Farkındalık Programı'na Türk Kızılay Tarsus Şubesi Görevlileri Heyve Altundal ve Ruşen Çobanoğlu, Türk Kızılay Tarsus Şubesi'nin Genç Gönüllüler Topluluğu, ZİÇEV Tarsus Şube Başkanı Araştırmacı-Yazarı Kemal Duru ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) Tarsus Şubesi-Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi Müdüresi Beril Gültepe, eğitmenleri, personelleri ile birlikte özel gereksinimli bireyleri katıldı. 

Farkındalık Programı kapsamında Türk Kızılay Tarsus Şubesi'nin Genç Gönüllüler Topluluğu tarafından özel gereksinimli bireylere farkındalık etkinlikleri ve egzersizleri yaptırıldı. 

ZİÇEV Tarsus Şubesi-Özel Makbule Ölçen Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi'nde eğitim alan özel gereksinimli bireylerin dans gösterisi ile anlam kazanan Farkındalık Programı Türk Kızılay Tarsus Şubesi'nin Genç Gönüllüler Topluluğu tarafından 3 Aralık Engelliler Günü dolayısıyla özel gereksinimli bireyler için hazırlana pastanın kesimi ve toplu hatıra fotoğrafının çekiminin ardından son buldu.

 


Emine GÜLNAME 

https://www.youtube.com/@EmineGULNAME

http://eminegulname.com

https://gullnamee.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder