27 Eylül 2022 Salı

LÖSEV MUTLU ET PAKETLERİ İLE MUTLULUK PAYLAŞTIKÇA ÇOĞALIYOR

Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı (LÖSEV) 'Mutlu Aile Projesi' kapsamında kanser ile mücadele eden aileleri 12 ay boyunca taze kırmızı et ve et ürünleri ile destekliyor. 

Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı(LÖSEV) Kurban Bayramı'nda yapılan vekâleten kurban bağışları sayesinde 81 ilde yıl boyunca hastalara ve onların ihtiyaç sahibi ailelerine et ve et ürünleri desteğini ara vermeden sürdürüyor. Bu yıl yüz bin aileye et yardımı yapmayı hedefliyor. 

Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı (LÖSEV) Adana İrtibat Ofisi tarafından Tarsus’ta 'Mutlu Aile Projesi' kapsamında Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı(LÖSEV)'na kayıtlı hasta ve ailelerine et ve et ürünleri yardımı yapıldı. 

Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı(LÖSEV)'in Tarsus'ta ikamet eden hasta ve aileleri' Mutlu Aile Projesi' kapsamında yapılan yardımlardan duydukları memnuniyeti dile getirerek "LÖSEV sayesinde ne salgın, ne yoksulluk ne de hastalık belimizi bükemedi. Sofraya ne koyacağım diye hiç düşünmedim. LÖSEV ’e bağış yapan hayırseverlere biz de hayır dualarımızı sunuyoruz. Allah bağışlarını kabul etsin, Allah razı olsun” dediler.

Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı (LÖSEV)'den yapılan açıklamada;

özellikle sağlıklı beslenme zincirinin en önemli halkalarından biri olan proteinin lösemi-kanser tedavilerinde hayati önem taşıdığı belirtildi. Yapılan araştırmaların kansere yönelik iyileşmeyi sağlayacak fonksiyonların pek çoğu için proteinin önemini ortaya koyduğunun yetersiz protein alımının ise hastalığın iyileşmesini yavaşlattığının ve enfeksiyonlara karşı vücut direncini azalttığının vurgusu yapıldı. Kanser tedavisi gören hastaların, sağlıklı insanlardan yüzde 50 daha fazla protein ihtiyacı olduğu dile getirildi. Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı (LÖSEV)'na kayıtlı hasta ailelerin yüzde 87’sinin asgari ücret ve altında gelire sahip kırmızı et almakta zorlanan aileler olduğunu, kanser hastası yetişkinlerde de ekonomik yoksunluğun çok kritik seviyede olduğunu tespit ettiklerini ifade etti. Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı(LÖSEV) Kurban Bayramı döneminde aldığı vekâleten kurban bağışlarını ve yıl içinde yapılan adak bağışlarını hem çocuk hem yetişkin tüm kayıtlı hastalarına ulaştırdığının altını çizdi. 

81 ilde yaptığı dağıtımları aralıksız sürdüren Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı(LÖSEV) hastalarına yardımları vakumlu ambalajlarda taze et olarak ya da LÖSEV Et Kart ile büyük marketlerdenöhijyenik koşullarda ulaştırıyor. 

Emine KUREN 

https://www.youtube.com/c/EmineKUREN

https://eminekurengulname.com/

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder