15 Haziran 2020 Pazartesi

ZOR ANIMIN DOSTLARI

Her yaşanmışlık bir hayat tecrübesi kazandırır insana... Kim bana nasılsa bende ona öyle olacağım bundan sonra...
16 Haziran 2019 da Tarsus Üniversitesi yolunda yaşadığım talihsizlikle ayak bileğimde oluşan çoklu kırıktan dolayı ameliyat oldum.  Zorlu ve uzun bir tedavi süreci geçirdim. Yaşadığım bu zorlu 1 yıllık süreçte acısıyla tatlısıyla birçok anı yaşadım, hayat tecrübesi edindim. En önemlisi de gerçek dostlarımın farkına vardım.
Öğrendim ki; insan en zor anında gerçek dostlarını tanıyor. Bundan sonraki hayat yolculuğuma gerçek dostlarımla devam edeceğim. Nokta koyduğum hiçbir konuya, olaya, insana bir daha asla virgül açmayacağım. Hayatımın her safhasında, her salisesinde mutlu, huzurlu ve sağlıklı olmanın duası ve gayretinde olacağım. Geçmişe bir perde çekip, edindiğim tecrübelerle geleceği adımlayacağım.
Yine bu zorlu süreçte 'başkaları ne der' diye değil 'Allah ne der' kaygısıyla yaşamanın doğruluğuna bir kez daha inandım. Bu inançla yaşadım, yaşamaktayım, yaşayacağım. Ben bu dünyaya bir kere geldim. Bir daha gelme şansım yok. Bu sebeple bana Allah'ın ikram ettiği dünya hayatında yaratılış gayeme uygun bir hayat yaşayacağım. Her zaman her yerde kendime öncelik vereceğim. Ben iyi olmalıyım ki çevremdekilere faydam olsun. Kendimden sonra ise sırasıyla önceliklerim; kızım, ailem, sevdiklerim ve toplum olacak... Böylece, kendimi keşfetmenin mutluluğu hayatıma yansıyacak.
Bittim dediğim anda varlığını gösteren, bana umut ışığı olan ve her şeye rağmen mücadele etmem gerektiğini hatırlatarak yaşadığım zorlu süreçte bana dayanak olan bir tanecik kızıma, aileme, komşum Ganime Candaş Ablacım'a, gazeteci arkadaşım Fırat Maktay'a, hemşire arkadaşım Emine Konur'a, canım doktorum Dr. Esin Esen Delibaş Ablacım'a, Sivil Toplumcu Jale Tan Ablacım'a, Türkiye Alzheimer Derneği Tarsus Melekleri'ne, tedavi sürecinde bana katlanarak sağlığıma kavuşmam için emek veren Ortopedi ve Travmoloji Uzmanı Dr. Halil Kayhan'a, Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon Uzmanı Dr. Canan Çınar'a, Fizyoterapist Ünsal Aksu'ya, Tarsus Devlet Hastanesi Fizik Servisi hemşirelerine, stajyer öğrencilerine ve personellerine, ziyaretime gelen sevenlerime ve sevdiklerime kalbi muhabbetlerimle teşekkürlerimi sunuyorum.
16 Haziran 2019 pazar gününü ve zor anımın dostlarını unutmadım, son nefesime kadar da unutmayacağım. Vesselâm...




Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder