15 Haziran 2020 Pazartesi

MELEĞİME İTHAFEN

Sen bana Mevlâ'nın en güzel hediyesi, babanın yegâne emanetisin... Gülüşünde güller derdiğim, gözyaşında Rabbimizin şefkâtini hissettiğimsin... Sen benim acımda da, mutluluğumda da teselli bulduğum meleğimsin...

Peygamber Efendimiz'in kaderdaşı bir tanecik evladım; doğduğun güne iki cihanın zerreleri adetince şükrediyorum. Ve yine şükrediyorum ki benim evladımsın. Karanlığımda aydınlığım, yalnızlığımın yoldaşısın.

Biz seninle büyüdük. Seninle adımladık hayatı... Birlikte ağladık, birlikte güldük... Masum bakışınla şükrü ve umudu, yetim dokunuşunla mücadeleyi ve sabrı öğrettin bana... Bugün merhaba dedin 19 yaşına... Nice yıllarda yine birlikte ağlayıp, birlikte güleceğiz. Şükrederek umut edeceğiz. Sabırla verdiğimiz mücadelelerde zafer sancağını göndere çekeceğiz.

Bu hayattaki en büyük dayanağım... Soluduğum nefesim... Kalp atışım... Evimin bereketi... Acımda tesellim... Mutluluğumda tebessümüm... Umudum... Huzurum... Gözyaşım... Yaşama sevincim... Şükür sebebim... Hayallerim... Yoldaşım... Sırdaşım... Arkadaşım... Aşkım... Yeni yaşın hayırlı ve mübarek olsun...

Vatanına, milletine, ailene her şeyden öte bana hayırlı bir evlat olman, milli ve manevi duyguları özde yaşayan ve yaşatan bir insan olman duamdır.

Seni Allah için çok seviyorum. O güzel yanaklarından öpüyorum.

     Annen
Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder