14 Nisan 2020 Salı

MERHABA İREM SU

Merhaba İrem Su!..

Ben, Gül Name Emine Kuren ablan... Sana onlarca lezzetin videosunu çektiğim mutfağımdan sesleniyorum.

Canımsın, biz seninle 'Karlar Ülkesi’nde tüm kötülüklere ve koronavirüse savaş açtık. Sen Elsa ben kardeşin Anna... Seninle güçlerimizi birleştirip tüm dünya da sevgiyi, mutluluğu, sağlığı ve huzuru hakim kılacağız. Birbirimize destek olup rengarenk, mis kokulu bahar çiçekleri yetiştireceğiz. Sen ışıldayan pembe kostümün, ahenkle dans eden saçların, kobak gözlerin ve elindeki sihirli değneğin ile uçarak geleceksin benim mutfağıma... Seninle birbirinden lezzetli kurabiyeler yapacağız. 'Hayat Bayram Olsa' şarkısını dinleyerek kahvemizi yudumlayıp, kurabiyelerimizi yiyeceğiz. Ve çılgınlar gibi hoplayıp, zıplayarak başarımızı kutlayacağız.

Seni çok seviyorum ve Rabbimizin şefkât kollarına emanet ediyorum. En kısa zamanda görüşmek üzere... Mutlulukla ve sevgiyle kal!..

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

(NOT: Tarsuslu İrem Su kızımız Adana Şehir Hastanesi'nde koronavirüs (Covid-19) tedavisi görüyor... Lütfen duanızı eksik etmeyin... Bu video İrem Su kızımızın annesinin bilgisi doğrultusunda  çekilmiştir. )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder