24 Kasım 2017 Cuma

HİLALİN PEŞİNDEN GİDENLERDEN MUHTEŞEM KLİP



Tarsus'un muhtelif okullarında görev yapan öğretmenler 24 Kasım Öğretmenler Günü'ne ithafen şiiri Servet Zengin'e, söz ve müziği Aysel Cihan Karaman'a ait 'Benim Adım Öğretmen' şarkısına klip çektiler.


Tarsuslu sanatçı Emrah Samet'in müzik yönetmenliğini, Selahattin Ozanoğlu'nun klip yönetmenliğini yaptığı 'Benim Adım Öğretmen' klibi Tarsus'un tarihi mekanları başta olmak üzere farklı mekanlarında çekildi.


Aynı amaç doğrultusunda bir araya gelen öğretmenler klip çekimlerinde destek olan Tarsus Kaymakamı Yüksel Ünal'a, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Kalaycı'ya, Sami Colar Samittin Yılmaz'a ve şarkıyı seslendiren öğretmenlere teşekkür ederek toplumun inşaasında büyük özveriyle çalışan tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü kutladılar.

Emine KUREN


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder