9 Ocak 2024 Salı

UNUTMADIM, YANINDAYIM PROJESİ'NİN STARTI VERİLDİ

Tarsus Kaymakamlığı Sosyal Etüt ve Proje Merkezi(TASEP)'nin Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu ile iş birliği içinde hazırladığı 'Unutmadım, Yanındayım Projesi'nin startı Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu'nun ev sahipliğinde Ülker Aydın Yaşlı Dayanışma ve Erinç Evi'nde düzenlenen bilgilendirme toplantısı ile verildi. 

Koordinasyon ve yönetimi Tarsus Kaymakamlığı Sosyal Etüt ve Proje Merkezi (TASEP) tarafından yapılacak olan 'Unutmadım, Yanındayım Projesi'nin bilgilendirme toplantısına Tarsus İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Metin ve şube müdürleri, Tarsus Kaymakamlığı Sosyal Etüt Proje Koordinatörü Betül Eker, Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu, Gülserin Günaştı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğretmenleri ve öğrencileri katıldı. 

'Unutmadım, Yanındayım Projesi'nin bilgilendirme toplantısında Tarsus Kaymakamlığı Sosyal Etüt Proje Koordinatörü Betül Eker proje ile ilgili bilgilendirme yaparken Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grup Başkanı Nazan Şengül Alzheimer Derneği ile ilgili bilgilendirme yaptı. Aile Hekimi Dr. Esin Esen Delibaş ise 'Alzheimer Hastalığı ile birlikte Alzheimer Hastası ve Hasta Yakınları Yönetimi konularında bilgilendirme yaptı. 

Tarsus Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren sağlık hizmetleri bölümü bulunan liselerdeki öğrencileri meslek hayatına hazırlamak, öğrencilerde vicdan ve merhamet duygusunu geliştirmek ve Tarsus'ta yaşayan alzheimer hastası ve hasta yakınlarına psikolojik destek vermek, alzheimer hastalığı ve aktif yaş almak ile ilgili bilgilendirme yaparak farkındalık oluşturmak amacıyla hazırlanan 'Unutmadım, Yanındayım Projesi kapsamında her hafta Ülker Aydın Yaşlı Dayanışma ve Erinç Evi'nde, Mersin Alzheimer Derneği Tarsus Grubu'nun ev sahipliğinde, Gülserin Günaştı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, alzheimer hastası ve hasta yakınlarının katılımıyla bedensel aktiviteler, sanatsal aktiviteler, ritim çalışmaları, akıl ve zeka oyunları gibi çeşitli etkinlikler yapılacak. 

Emine GÜLNAME 

https://www.youtube.com/@EmineGULNAME

http://eminegulname.com

https://gullnamee.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder