28 Şubat 2021 Pazar

"YANAN SADECE BENİM İŞ YERİM DEĞİL; YANAN BENİM HAYALLERİM, EMEĞİM, YÜREĞİM"

YOSUN KAFE'DE BİLİNMEYEN BİR SEBEPLE YANGIN ÇIKTI 

"YANAN SADECE BENİM İŞ YERİM DEĞİL; YANAN BENİM HAYALLERİM, EMEĞİM, YÜREĞİM"

Tarsus Kırklarsırtı Mahallesi Veysel Çavuş Caddesi üzerinde bulunan Şehit Bahadır Şahin Parkı içerisindeki Yosun Kafe'de henüz bilinmeyen bir sebeple yangın çıktı.

İşletmeciliğini Belkıs Arslan'ın yaptığı Yosun Kafe'de akşam 20.00 sularında çıkan yangın çevredekilerin ihbarı ile olay yerine gelen Tarsus İtfaiye Ekipleri tarafından kısa sürede kontrol altına alınarak etkisiz hale getirildi.

İş yerinin yandığını duyar duymaz olay yerine gelen Yosun Kafe İşletmecisi Belkıs Arslan çıkan yangında kül olan iş yerine bakarak göz yaşlarına boğuldu. Henüz sebebi bilinmeyen yangının varsa faili ya da failleri ile ilgili şikayetçi oldu. Büyük hayallerle kurduğu ekmek teknesinin küllerinden yine yeni yeniden güller dermek istediğini ifade eden Yosun Kafe İşletmecisi Belkıs Arslan yaptığı konuşmada; 


"Çocuklarınıza iyiyi, güzeli, sevmeyi, saymayı, sahip çıkmayı, korumayı, zarar vermemeyi öğretin. Resim yapmayı, kitap okumayı, şiir yazmayı, türkü söylemeyi öğretin. Hal hatır sormayı, acıyı ve mutluluğu bilmeyi öğretin. Dünyanın sadece gördüğü kadar olmadığını, bir başka alemin var olduğunu öğretin. İnancın ışığında aydınlanan yolda yürümeyi, ilmin ve bilmin gücünü öğretin. Çocuklarınızı çok sevin, saçını okşayın 'seviyorum' demekten korkmayın. Sevgiyi az vermekten korkun, çok vermekten asla korkmayın. Kinin sevgi ile eriyeceğini öğretin. Sevginin dertlere deva olduğunu, nasıl bulaşıcı bir güzellik olduğunu öğretin. Güzel olan herşeyi öğretin. Çocuklarınızı başı boş bırakmayın. Onları 'saldım çayıra mevlam kayıra' mantığı ile sokağa salmayın. 'Gitti rahat ettim' sanmayın. Başı boş bırakılan bir anne-baba evladı benim iş yerime verdiği zarar gibi tüm dünyaya zarar veriyor. Sevgisizlik ve ilgisizlikle büyüyen çocukların anne-babaları sokağa saldıkları çocukları başından gidince rahat ettiğini, başını dinlediğini sanıyor. Oysa ki; sokak karışıyor, dünyayı kötülük kaplıyor, insanlık yok oluyor. Yanan sadece benim iş yerim değil; yanan benim hayallerim, emeğim, evim, yuvam, ekmeğim, ağzımın tadı, yüreğim. Büyük hayallerle kurduğum ekmek teknemin küllerinden yine yeni yeniden güller dermek istiyorum. Tüm yetkili mercilerin sesimi duymasını rica ediyorum" dedi.

Yosun Kafe'de çıkan yangında bir kişi dumandan hafif bir şekilde etkilenirken polis yangınla ilgili soruşturma başlattı.

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder