18 Kasım 2020 Çarşamba

ZAFERİN SIRRI POZİTİF DÜŞÜNCE VE ÇÖZÜM ODAKLI YAŞAMAK

Bir antrenman dönüşünde geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybeden rahmetli abim Ali Erköse ile futbolu sevdim. Bu sevgiyle futbol maçlarına gittim, gidiyorum. 

Yıllardır kendi köşemde ve blogumda yazarlık yapıyorum. Aynı zamanda Alzheimer Derneği Tarsus Grubu'nun basın sözcüsüyüm. Birçok haber yazdım, edebi yazılar kaleme aldım. Takipçilerimden gelen gerçek yaşam öykülerini yürek kalemimle yazıya döktüm. Yazmak ve fotoğraf çekmek bende büyük bir tutku. Derdim ve gayretim Allah, vatan, bayrak ve millet sevdasıyla yaşadığım topluma faydalı bir birey olmak. Duam bu dünyadan iz bırakarak ayrılmak. Bir hoş seda yazısı yazıp gidersem ne mutlu bana. 

Herkes gibi pandemiden dolayı bu yıl bende çalışmalarımın bir kısmını evimden yürütüyorum. Maske, mesafe ve hijyen düsturum. Bu süreçte 3 ay boyunca annemin rahatsızlığı ile de ilgilendim, beyin tıkanıklığı nedeniyle tedavi gördüğü hastanede kaybettim. Acı versede sevdiklerimizi kaybetmek bizlere düşen hayatı kaldığı yerden devam ettirmek.

Uzun süredir izleyici olarak katıldığım futbol maçlarını bir süredir basın tribününden izliyorum. Katıldığım Tarsus İdman Yurdu maçlarını kendi kalemimle takipçilerimin bilgisine sunmaya çalışıyorum. 3 haftadır da gazeteci arkadaşım Fırat Maktay'ın yerine canlı skor bilgisi aktarıyorum. Basın alanında yaptığım çalışmalara bir yenisinin eklenmesinin heyecanı ve mutluluğunu yaşıyorum. Canlı skor bilgisi aktarma konusunda benden desteğini esirgemeyen gazeteci arkadaşlarım Fırat Maktay, Yakup Boncuk ve Yusuf Tan'a teşekkür ediyorum. 

Gelelim bu yazıma ilham olan konuya. 18 Kasım 2020 Çarşamba günü oynanan Tarsus İdman Yurdu-Serik Belediyespor karşılaşmasında gazeteci arkadaşım Yusuf Tan abim "Emine Hanım sizden artık maç yorumları bekliyoruz" sözü üzerine bu yazımı kaleme aldım. Öncelikle bu güzel jest cümlesi için teşekkür ederim. Bilgilendirme amaçlı maç haberi yazdım ancak yorum yapmayı ve yazmayı bu konunun ehline bırakmak daha elzemdir. Ben, bu günün anısına yıllarca hayat tecrübelerimden edindiğim bilgilerden birkaçını sizlere armağan etmek istiyorum. "Futbolcu düşünme ve hareket mekanizmasını aynı anda çalıştırdığı zaman golü bulur, galibiyeti yaşar. Düşünme ve hareket mekanizmasını ayrı ayrı çalıştırdığı sürece de sahadan hüsranla ayrılır, mağlubiyeti yaşar. Bir futbol maçında futbolcusundan hakemine, saha görevlisinden basınına, antrenöründen teknik direktörüne, protokolünden izleyicisine herkesin içinde bulunduğu konumun farkında olması ve sorumluluk bilinciyle hareket etmesi tüm dünyaya dostluk, kardeşlik, sevgi ve barış olarak yansır."

Şimdi, Tarsus İdman Yurdu-Serik Belediyespor maç sonucunu sizlere aktarma zamanı. Misli. Com. 2. Lig Kırmızı Grup'taki temsilcimiz Tarsus İdman Yurdu kendi sahasında karşılaştığı Serik Belediyespor'a 3-1 yenildi. Bu yenilgi ile temsilcimiz 12 puanda kaldı. Hakem ve oyunculardan dolayı zaman zaman tartışmalar yaşandı. Seyircisiz oynanan maçta Tarsus İdman Yurdu'nun yenilgisi taraftarlarını üzdü. 

Hayat bazı zamanlarda yenilgi yaşatsada bizlere düşen pes etmeden zaferi yaşayıncaya kadar mücadele etmektir. Zaferin gerçek sırrı ise pozitif düşünce ve çözüm odaklı yaşamaktır. Vesselâm. 

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder