27 Eylül 2017 Çarşamba

GÖNÜL İŞÇİSİ

Son zamanlarda en çok karşılaştığım sorulardan birisi 'yaptığınız sosyal çalışmalardan ücret alıyor musunuz?' sorusu idi. Beni şaşkına çeviren ve hatta üzen bu soruya her defasında; "Ben kendisini topluma adamış, sivil toplum ruhuyla yaşayan, vatana, bayrağa, millete, Tarsus'a mecnun olmuş sevdalı bir gönül işçisiyim. İşte bu sebepten dolayı yapmış olduğum hiçbir sosyal çalışmadan maddi ve manevi beklentim olmadı." cevabını verdim, vermekteyim.

Birçok sivil toplum kuruluşunda farklı alanlarda çalıştım. Bu süreçte yüzlerce insan tanıdım. Hayatımın dönüm noktalarını oluşturan kararları almama sebep olan olaylar yaşadım. Tüm bu yaşadıklarım bende gönül işçiliği kavramını oluşturdu ve perçinleştirdi. Bu kavram ileriye dönük hedeflerimin dayanağı oldu.

Gönül işçiliği kalbî muhabbette gizlidir. Muhabbeti olmayanın davası olmaz, davası olmayanın hedefleri olmaz, hedefleri olmayanın rotası olmaz, rotası olmayan da ıssız denizlerde batmaya mahkûmdur. Bu sebeple bir gönül işçisi olmak istiyorsak kalbî muhabbete önem vermeliyiz. İşte o zaman aydınlık hedeflerin, sonsuz başarıların başkahramanı oluruz.

Tüm çalışmalarınızda muhabbetinizi ve gönlünüzü ortaya koyduğunuz oranda zamanı verimli ve doğru kullanma tekniklerini elde edersiniz. Zamanı verimli ve doğru kullandığınız vakitte her şeye çok rahatlıkla yetişirsiniz ve asla yorulmazsınız. Böylece gerçek anlamda gönül işçiliğinin sırrına ulaşırsınız.

Muhabbetimi, gönlümü ortaya koyduğum sevdamdır vatan, bayrak, millet ve Tarsus... Karşıma nice engeller çıksada sevdam uğruna hiç durmadan büyük bir özveriyle mücadele edeceğim. Son nefeste de bu mücadeleyi vermeyi ve bir gönül işçisi olarak huzuruna varmayı Mevlam nasip etsin.

Sevgili 'Gül Name' tapçileri; umarım bu yazım sizlerden gelen sorulara cevap olmuştur. Sizleri çok seviyorum ve de çok önemsiyorum. Sizlerden gelen mesajlar, öneriler, teklifler bana yol aydınlığı oluyor. Kendisini yaşadığı topluma adamış bir gönül işçisi olarak; toplumun yararına yaptığınız tüm çalışmalarınızda yanınızda olacağımı bilmenizi istiyor, hepinizi kalbî muhabbettlerimle selamlıyorum. Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere. Hoşçakalın...

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder