10 Eylül 2021 Cuma

GALİBİYETLERLE DOLU NİCE SEZONLAR

Futbol sevgim, rahmetli abimle çocuk yaşlarımda başladı. O vefat edene kadar Tarsus Şehir Stadyumu’nda neredeyse gitmediğim maç kalmadı. Elimde pasta, börek ve taze meyve suyu ile piknik havasında izledim o yıllarda maçları. Rahmetli annem bir gün öncesinden beni maça hazırlardı. Babam maç günü Şehir Stadyumu’na bırakır, maç sonrası da rahmetli abimle evimize giderdim.

Geçtiğimiz günlerde babamı ziyarete gittiğimde, antrenman dönüşü trafik kazasında kaybettiğimiz rahmetli abimin ve benim stadyum anılarımızı yad etti. Gözleri doldu. Konuşurken dudakları titreyen babamı dinlerken abimin vefatından sonra yaşadığım üzüntüyle, yıllarca önünden dahi geçemediğim Tarsus Şehir Stadyumu’na yeniden gitmek için verdiğim mücadele aklıma geldi. Sorunların üstüne gitme, pozitif düşünce ve çözüm odaklı hayat felsefem ile verdiğim mücadeleyi kazandım. Tarsus Şehir Stadyumu’ndaki maçlara yaklaşık dokuz yıldır gidiyorum artık.

Spor, dengeli beslenme ve aktif yaşam sağlıklı ve uzun yaşamanın en nadide sırrıdır. Bu sırra vakıf bir insan olarak yer aldığım tüm proje ve çalışmalarda sporun, dengeli beslenmenin ve aktif yaşamın önemine dikkat çektik. Erkek-kadın, genç-yaşlı toplumun her kesiminin sporun her dalına hem sporcu hem de izleyici olarak katılmasının sağlıklı ve dinamik bir toplumun oluşmasına etken olduğunun mesajını sunduk. 

Tarsus Şehir Stadyumu’nda oynanan maçlarda bazen izleyici olarak bazen basın olarak farklı tribünlerde yer aldım. Yer aldığım tüm konumlarda sosyal sorumluluk bilinciyle hareket ettim. Bu hareketle sporun ve aktif yaşamın bireyler ve toplum üzerindeki fizyolojik, psikolojik ve sosyolojik etkisi yüreğimden sözlerime, kalemimden yazıma döküldü çoğu zaman. 

İnsanlar fânîdir. Bir kentin tanıtılmasındaki en büyük etken Spor Kulübü'de bâkidir. Bize düşen bâki olana sahip çıkmaktır. 1923 yılında kurulan Cumhuriyet ile yaşıt Tarsus İdman Yurdu Spor Kulübü'müzden 98 yıl boyunca niceleri geldi-geçti. Tarsus İdman Yurdu Spor Kulübü'müze zerre miktarı emeği geçen herkesi saygıyla ve sevgiyle anıyorum. Ferdi olmaktan onur duyduğum medeniyetlerin buluşma noktası kentimizin sarı-lacivert simgesi Tarsus İdman Yurdu Spor Kulübü'müze karşı sorumluluklarımızı hatırlatmak istiyorum.

Biz olgusunun hep diri tutulduğu; milli, manevi ve kültürel değerlerin her şeye rağmen yaşatıldığı; sevginin, dostluğun, huzurun ve mutluluğun hakim olduğu; galibiyetlerle dolu nice sezonlar temennisiyle Tarsus İdman Yurdu Spor Kulübü'müzün yanındayım. Sorumluluklarımın farkındayım. Vesselâm. 

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...


1 yorum:

  1. Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

    YanıtlaSil