4 Ağustos 2021 Çarşamba

TÜRK DÜNYASI GAZETECİLER FEDERASYONU YÖNETİM KURULU TOPLANTISI TARSUS'TA GERÇEKLEŞTİ

Türk Dünya Gazetecilerini Ankara merkezli bir çatıda toplamak amacıyla 2014 yılında kurulan Türk Dünyası Gazeteciler Federasyonu her ay farklı şehirlerde rutin olarak düzenlediği Yönetim Kurulu Toplantısı'nı bu kez Tarsus'ta düzenledi.

Yaptığı proje ve çalışmalarla farklı kültürleri bir araya getirmeyi başaran Türk Dünyası Gazeteciler Federasyonu'nun Tarsus'ta düzenlediği Yönetim Kurulu Toplantısı Tarsus Medya Mensupları Derneği'nde gerçekleştirildi.

Her karışında tarihi dokuların yer aldığı, farklı medeniyetleri bağrında barından kadim kent Tarsus'ta faaliyet gösteren Tarsus Medya Mensupları Derneği'nin ev sahipliğinde, Türk Dünyası Gazeteciler Federasyonu Başkanı Menderes Demir’in nezdinde gerçekleştirilen Yönetim Kurulu Toplantısı'na Tarsus Medya Mensupları Derneği Başkanı Okan Çalışkan ve Yönetim Kurulu Üyeleri ile birlikte Türk Dünyası Gazeteciler Federasyonu Üyeleri katıldı.

Yönetim Kurulu Toplantısı'nda konuşma yapan Türk Dünyası Gazeteciler Federasyonu Başkanı Menderes Demir federasyon bünyesinde yapılan ve yapılması planlanan proje ve çalışmalardan bahsetti. '9 Ülke 9 Şehir Bir Festival'  sloganı ile düzenlenen Türk Dünyası Belgesel Film Festivali ile ilgili bilgilendirme yaparak Türk Milleti'nin Doğu Türkistan'dan Avrupa içlerine kadar geniş bir coğrafyaya, zengin bir kültüre sahip olduğunu hatırlattı. Türk Milleti'nin kültürel değerlerini Türk Dünyası Belgesel Film Festivali ile ortaya çıkararak nesillere ve dünyaya aktarmayı hedeflediklerini söyledi. Üyelerden gelen soruları yanıtlayarak toplantıya katılanlara teşekkür etti.

Türk Dünyası Gazeteciler Federasyonu Yönetim Kurulu Toplantısı'nın ardından Türk Dünyası Gazeteciler Federasyonu Başkanı Menderes Demir ve Yönetim Kurulu Üyeleri Tarsus'un tarihi mekânlarını gezerek Türkistanlı Mencik Baba Türbesi'nde ellerini semaya uzatarak barış, huzur, sağlık, birlik ve beraberlik dilediler. Tarsus Belediye Başkanı Dr. Haluk Bozdoğan ve Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Ruhi Koçak'ı makamlarında ziyaret ettiler. Türk Dünyası Gazeteciler Federasyonu'na verdikleri destek için teşekkür ederek plaket takdiminde bulundular. Tarsus Belediye Başkanı Dr. Haluk Bozdoğan ve Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Ruhi Koçak'ta Türk Dünyası Gazeteciler Federasyonu Başkanı Menderes Demir ve Yönetim Kurulu Üyeleri'ne ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederek hediye takdiminde bulundular. 

Türk Dünyası Gazeteciler Federasyonu'nun Tarsus Medya Mensupları Derneği'nde düzenlediği Yönetim Kurulu Toplantısı'nın ve ziyaretlerin ardından Türk Dünyası Gazeteciler Federasyonu Başkanı Menderes Demir ve Yönetim Kurulu Üyeleri memnuniyeti duyguları ile Tarsus'tan ayrıldılar. 

Emine KUREN 

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder