24 Ağustos 2021 Salı

BEN GAZETECİ DEĞİLİM!..

Ben gazeteci değilim!.. Tarsus'un yankılanan sesiyim.

Ben gazeteci değilim!.. Tarsus Halkı'nın atan kalbiyim.

Ben gazeteci değilim!.. Vatan, millet ve bayrak aşkıyla yanan divaneyim.

Ben gazeteci değilim!.. Tarsus İdman Yurdu Spor Kulübü'ne Mecnun'um, Kerem'im.

Ben gazeteci değilim!.. Yaşadığım topluma karşı sorumluluklarımın bekçisiyim.

Ben gazeteci değilim!.. Paranın kölesi değilim, sosyal sorumluluk bilinciyle hareket ederim.

Ben gazeteci değilim!.. Endüstri Meslek Kimya, Halkla ilişkiler ve Tanıtım, Yazarlık Okulu ile birlikte bir çok alanda eğitim alarak okumanın önemine vurgu yapan kalemim.

Ben gazeteci değilim!.. Yazı yazmak ve fotoğraf çekmek tutkusuyla nefes alan dervişim.

Ben gazeteci değilim!.. Gül Name gazete köşemde, blogumda ve sosyal medyada yazı yazan gönül eriyim.

Ben gazeteci değilim!.. Hiç kimsenin annesinin karnından bir meslek sahibi olarak doğmadığının, hangi meslek grubundan olursak olalım bayrağı nesillere aktarmamız gerektiğinin bilincindeyim.

Beni gazeteci değilim!.. Hiç kimse yokken ben; 'ben değilim.' Birlik, beraberlik, dayanışma içinde yaşadığım kente neler yapabilirimin düşüncesindeyim. 

Ben gazeteci değilim!.. Yaşadığım topluma faydalı bir birey olmanın ve bu dünyadan ayrılırken iz bırakıp gidenlerden olmanın duası ve gayretindeyim.

Ben gazeteci değilim!.. Gazetecilik mesleğini büyük bir özveriyle icra ederken bir harf öğretmek için mücadele veren büyüklerimin Hz. Ali gibi kölesiyim.

Ben gazeteci değilim!.. Sözde değil özüme ve sadrıma kazıdığım sürece ancak gazeteciyim. 

Ben gazeteci değilim!.. Kadrajım, objektifim, gazeteyim, gazete kokusuyum, 'gazete dağıtıcısı çocuğun gazete dağıtırken attığı narayım. -'Yazıyor, yazıyor!..

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder