10 Ağustos 2019 Cumartesi

AY YILDIZIN GÖLGESİ DÜŞTÜ KAHRAMANLARIN ÜZERİNE

Ramazan Bayramı'nın Arefe Günü'nde gerçekleştirdiğimiz kabristan ziyareti sırasında Kuva-i Milliyeciler Kabristanlığı ile ilgili temennilerimi Mersin Büyükşehir Belediyesi Tarsus Cenaze Hizmetleri Müdürü Selahattin Bal'a iletmiştim.
Her Arefe Günü'nde ve Cuma Günü'nde sevdiklerimin kabrini ziyaret etmek bana huzur verir. Bu Arefe Günü'nde de sevdiklerimin kabrini ziyaret ettim. Daha sonra vatan toprağının her bir karışını  kanlarıyla sulayarak bizlere emanet eden atalarımızın kabrini ziyaret etmek için Kuva-i Milliyeciler Kabristanlığı'na uğradım.
Mersin Büyükşehir Belediyesi Tarsus Merkez Kabristanı'nda Cenaze Hizmetleri Müdürü Selahattin Bal gözetiminde gerekli bakım onarım çalışmaları yapılarak Arefe Günü'ne hazırlanmış. Kuva-i Milliyeciler Kabristanlığı ise gerekli çalışmalardan sonra Türk Bayrağı ile donatılmış. Şanlı bir devrin kahramanlarının üzerine ay yıldızın gölgesi düşmüş. Bu muhteşem tablo karşısında milli duygularım şahlandı. Şahlanan duygularım göz yaşlarımla yüreğime aktı. Bana bu duyguları yaşatan Mersin Büyükşehir Belediyesi Tarsus Cenaze Hizmetleri Müdürü Selahattin Bal'a ve ekibine kalbi duygularımla teşekkürlerimi sunarım.

Emine KUREN

http://gullnamee.blogspot.com.tr

Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder